• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳

حضور پرشور ملت ایران در انتخابات موجب اقتدار کشور می‌شود

  • کد خبر : 75217
  • 06 تیر 1403 - 20:30
حضور پرشور ملت ایران در انتخابات موجب اقتدار کشور می‌شود
شهردار چمگردان گفت: انتخابات پیش‌رو زمینه‌ساز فردایی پرافتخار برای ایرانیان خواهد بود و مطمئنا حضور پرشور ملت ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افتخاری دیگر را برای کشور به ثبت خواهند رساند.

علی پوربافرانی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن انتخابات را مولود انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی برای اولین بار در تاریخ کشور بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این فرصت را در اختیار مردم قرار داد تا برای سرنوشت سیاسی کشور همه تصمیم گیری کنند و این مسئله نشان از اولویت امام راحل در تشکیل حکومت اسلامی با حضور مردم بود .

وی افزود: برگزاری انتخابات در ایران از سالم‌ترین و صادقانه‌ترین الگوهای انتخابات در جهان بوده، انتخاباتی که به دلیل واقعی بودن و سلامت در برگزاری، خواست و رای مردم بدون هیچ شائبه‌ای به کرسی می‌نشیند.

شهردار چمگردان تصریح کرد: نمونه واضح برگزاری انتخابات سالم و بدون شائبه در ایران اسلامی تغییر در رای اعتماد مردم به جناح‌ها و گرایش‌های سیاسی مختلف طی سال‌های گذشته در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری بوده و این مهم تحقق شعار “میزان رای ملت است” به عنوان شاه بیت کلام امام خمینی (ره) درخصوص انتخابات است.

وی انتخابات پیش رو در کشور را اتفاقی بسیار مهم دانست و ادامه داد: بدون تردید حضور حداکثری آحاد مردم به عنوان ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه حساس انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قطعا ملت همیشه در صحنه ایران یکبار دیگر به جهانیان نشان خواهند داد که با بی توجهی به القائات دشمنان در این عرصه مهم حضوری پررنگ خواهند داشت.

پوربافرانی اضافه کرد: انتخابات پیش‌رو زمینه‌ساز فردایی پرافتخار برای ایرانیان خواهد بود و مطمئنا حضور پرشور ملت ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افتخاری دیگر را برای کشور به ثبت خواهند رساند.

وی عنوان کرد: امروز نگاه تمام دنیا به هشتم تیرماه و انتخابات ریاست جمهوری در ایران معطوف شده از این رو از آحاد ملت ایران خصوصا مردم همیشه در صحنه شهرستان لنجان به ویژه شهروندان شهر چمگردان دعوت می‌شود با حضور با صلابت خود در این دوره از انتخابات زمینه‌ساز فردایی پرافتخار برای خود و نسل آینده باشند.

شهردار چمگردان خاطرنشان کرد: امیدوارم با تقویت همدلی و هم‌افزایی و درک شرایط حساس کشور بار دیگر شاهد انتخاب ” فرد اصلح” به عنوان رئیس جمهور آینده کشور باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=75217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.