• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳

سرلشکرباقری: آحاد مردم با حضور در انتخابات بررگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیفزایند

  • کد خبر : 75209
  • 06 تیر 1403 - 19:44
سرلشکرباقری: آحاد مردم با حضور در انتخابات بررگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیفزایند
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی ضمن دعوت از آحاد مردم ایران اسلامی برای مشارکت گسترده و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، بر انتخاب و گزینش نامزد اصلح تاکید کرد و گفت: با حضور گسترده و مسئولانه و با انتخاب نامزد اصلح، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیفزایند.

به گزارش نبض وطن، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی خطاب به ملت بزرگ ایران درباره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آمده است: اکنون که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پس از یک دوره تبلیغات انتخاباتی و ارائه برنامه‌های اجرایی برای اداره سکان کشور، در معرض رای مردم قرار گرفته اند، از ملت عظیم الشان ایران اسلامی دعوت می کنم با حضور گسترده و مسئولانه و با انتخاب نامزد اصلح، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود و به تعبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی عید غدیر خم، بر «سرافرازی میهن عزیز» بیفزایند.

متن کامل او بدین شرح است:

ملت شریف ایران؛

حادثه تلخ و غم انگیر پرواز اردیبهشت که به شهادت جمعی از خادمان ملت و در راس آنها سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی انجامید، بار دیگر و به حکم قانون، ملت بزرگ ایران را در معرض آزمون ملی و خطیر انتخابات، پیش از موعد قرار داد.

اکنون که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پس از یک دوره تبلیغات انتخاباتی و ارائه برنامه‌های اجرایی برای اداره سکان کشور، در معرض رای مردم قرار گرفته اند، از ملت عظیم الشان ایران اسلامی دعوت می کنم با حضور گسترده و مسئولانه و با انتخاب نامزد اصلح، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود و به تعبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی عید غدیر خم، بر «سرافرازی میهن عزیز» بیفزایند.

در کنار مشارکت گسترده مردم که همواره مورد تاکید و توصیه معظم‌له بوده، انتخاب نامزد اصلح اگر نگوییم هم‌سنگ حضور پرشور است، بی‌شک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نامزدی که ظرفیت‌ها و سختی‌های مسیر اداره‌ی کشور را بشناسد و برای حل مشکلات پیچیده برنامه و مهمتر آنکه کارنامه‌ای روشن داشته باشد.

آنچه مسلم است اینکه اداره کشوری ۸۵ میلیونی با تنوع گسترده قومی، مذهبی، اقلیمی و سلایق مختلف سیاسی از یک‌سو و ظرفیت های عظیم ملی و نفوذ منطقه‌ای از سوی دیگر کار آسانی نیست و رییس جمهور منتخب باید و لاجرم واجد توانمندی، تجربه کلان و کارآمدی باشد تا بتواند با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های پیش گفته، کشور را در بزنگاههای خطیر به ساحل امن و آرامش هدایت کند.

با این توصیف اگرچه همه نامزدهای انتخابات، بر اساس موازین شورای نگهبان شخصیت‌هایی انقلابی بوده و از صلاحیت های عمومی برای تصدی ریاست جمهوری برخوردارند، اما عقل و منطق انقلابی حکم می کند که ملت بزرگ ایران فارغ از شعارهای داده شده، به کاندیدایی رای دهند که مطالعه‌ رفتار، گفتار و عملکرد اجرایی گذشته او واجد ویژگی‌های یک رییس‌جمهور در تراز انقلاب اسلامی باشد.

اکنون و در آستانه چهلمین روز شهادت شهدای خدمت، یاد و خاطره شهیدجمهور، آیت الله رییسی و یاران شهیدش را گرامی می‌دارم و امیدوارم انتخاب مردم ایران در هشتم تیر ماه، مرضی رضای حضرت صاحب‌الزّمان عجل‌الله فرجه‌الشّریف و تداوم و تثبیت راه شهید رییسی باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=75209

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.