• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

استقبال بی‌نظیر از جشن بزرگ امامت و ولایت در ورنامخواست

  • کد خبر : 74823
  • 04 تیر 1403 - 20:13
استقبال بی‌نظیر از جشن بزرگ امامت و ولایت در ورنامخواست
شهردار ورنامخواست گفت: جشن امامت و ولایت شهر ورنامخواست نه تنها با استقبال پرشور و گسترده شهروندان بلکه مورد توجه گردشگران و شهروندان دیگر شهرهای شهرستان لنجان مواجه شد.

مهدی رضوی راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اعیاد ملی مذهبی را یکی از سرفصل‌های مهم در ایجاد نشاط اجتماعی دانست و اظهار کرد: دهه امامت و عید غدیر بزرگترین عید ما شیعیان به‌شمار می‌آید از این رو مدیریت شهری ورنامخواست در مسیری گام برداشت تا دهه ولایت در این شهر به قله شادی و شادمانی شهروندان خصوصا نسل جوان تبدیل شود.

وی افزود: پیوند اعیادی چون دهه ولایت فرصت مناسبی است که شهر را با آذین بندی و مهیای رخداد عظیم عید غدیر کرد از این رو شهرداری ورنامخواست این مهم را در دستور کار خود قرار داد تا شاهد ترویج نشاط و شادابی براساس آداب عید غدیر در این شهر باشیم.

شهردار ورنامخواست با اشاره به نقش جشن‌های خانوادگی در افزایش نشاط شهروندی، تصریح کرد: مدیریت شهری در دوره‌ جدید نگاه ویژه‌ای به آیین‌های مذهبی دارد و برهمین اساس پس از اخذ مصوبات لازم از اعضاء شورای اسلامی با نگاه مثبت مدیریت شهری جشن بزرگ امامت و ولایت با حضور هنرمندان کشوری و شهرستانی برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال شهروندان از این جشن عنوان کرد: جشن امامت و ولایت شهر ورنامخواست نه تنها با استقبال پرشور و گسترده شهروندان بلکه مورد توجه گردشگران و شهروندان دیگر شهرهای شهرستان لنجان مواجه شد.

رضوی راد خاطرنشان کرد: رویکرد معرفی آئین‌ها و سنت‌های بومی و محلی شهر ورنامخواست یکی دیگر از برنامه‌های مدیریت شهری بوده و امیدواریم در ادامه مسیر بتوانیم در کنار پرداختن به نیازهای سنین و سلایق مختلف به‌گونه‌ای عمل کنیم که شاهد حفظ آیین‌ها و رسوم کهن این شهر باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=74823
  • نویسنده : اکرم حسین زاده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.