• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳

سرپرست اداره کل بنیاد شهید اصفهان منصوب شد

  • کد خبر : 74820
  • 04 تیر 1403 - 20:07
سرپرست اداره کل بنیاد شهید اصفهان منصوب شد
«محمد انصاری پور» با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان با حکم ریاست عالی بنیاد منصوب شد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، جلسه انتصاب سرپرست بنیاد شهید استان اصفهان صبح امروز _دوشنبه چهارم تیر_ با حضور شورای معاونین و کارکنان این اداره برگزار شد.

 

در این جلسه از زحمات و تلاش‌های شایسته و مجدانه «مسعود احمدی‌نیا» تقدیر و «محمد انصاری پور» با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان با حکم ریاست عالی بنیاد منصوب شد.

متن حکم به این شرح است:

«نظر به مراتب شایستگی، توانمندی، تخصص وتجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان «سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان» منصوب می‌شوید.

در این راستا انتظار می‌رود با بهره مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن اداره کل در چارچوب سیاستهای کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و قوانین مرتبط، ضمن تکریم ایثارگران و پاسداری از شأن و منزلت آنان زمینه تحقق اعتلای معرفت دینی، ترویج و تعمیق ارزش‌ها را در استان فراهم نمائید.

از درگاه احدیث توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسئلت می‌نماید.»

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=74820

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.