• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳

سردار رادان: جمهوری اسلامی ایران در حوزه مواد مخدر امنیت جهان را تامین می‌کند

  • کد خبر : 74776
  • 04 تیر 1403 - 13:07
سردار رادان: جمهوری اسلامی ایران در حوزه مواد مخدر امنیت جهان را تامین می‌کند
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در حوزه مقابله با موادمخدر امنیت جهان را تامین می‌کند.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: جهان در موضوع مواد مخدر درگیر شده است و از این پس شرایط سخت‌تر خواهد شد.

وی افزود: وجود میلیون‌ها نفر مصرف‌کننده و آسیب‌دیده ناشی از موادمخدر نشان‌دهنده این است که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از این بلای خانمان‌سوز است.

سردار رادان با تاکید بر اینکه افتخار شهادت چهار هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز در راه مبارزه با موادمخدر را داریم، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در خط مقدم مبارزه با موادمخدر است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز خون شهدا و جانفشانی سربازان راست قامت ما نبود کشورهای دنیا به خصوص کشورهای غربی درگیر در موادمخدر و بحران‌زده بودند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی عنوان کرد: امروز آثاری از کاهش کشت نمی‌بینیم و یکی از عاملان اصلی کاهش نداشتن کشت مخدر در کشور همسایه ناشی اثرات حضور دو دهه‌ای آمریکا در افغانستان بود و این حضور منجر به نابودی جوانان این کشور شد.

وی تاکید کرد: این قصه تکراری استکبار است که جز نابودی و تباهی در کشورها ایجاد نمی‌کند و تنها با تبلیغات و عملیات روانی سعی در تطهیر حضور خود دارند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=74776

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.