• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

غدیر روز پیوند رسالت با امامت است

  • کد خبر : 74739
  • 04 تیر 1403 - 10:24
غدیر روز پیوند رسالت با امامت است
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: غدیر عصاره و چکیده 23 سال رسالت نبی مکرم اسلام و نشانه و رمزی از تداوم خط نبوت را در دل خود جای داده است.

به گزارش نبض وطن، محسن محمودی رئیس شورای اسلامی زرین شهر با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود نوشت:

غدیر روایتگر تاریخ پرفراز و نشیب «امامت و ولایت» و ادامه رسالت پیامبر اسلام(ص) و مهر تاییدی بر شایستگی و ‌ایمان و اخلاص مولای متقیان امیرمومنان(ع) است، به‌گونه‌ای که پیامبر(ص) در این روز در میان انبوهی از امت، دست حضرت علی (ع) را بالا گرفت و با شکوهی شگرف فرمود: “مَنْ کنْتُ مَوْلاهُ فَهذا عَلِی مَوْلاهُ”.

واقعه غدیر را نمی‌توان حادثه‌ای تاریخی دانست بلکه غدیر یک فرهنگ بوده که عصاره و چکیده ۲۳ سال رسالت نبی مکرم اسلام و نشانه و رمزی از تداوم خط نبوت را در دل خود جای داده و پس از گذشت قرن‌ها نه تنها از صفحات ذهن مسلمانان محو نشده بلکه روز به روز بیشتر در قلوب و اذهان آزادی خواهان جهان جای گرفته است.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرا رسیدن عید سعید غدیر را تبریک و تهنیت گفته و توفیقات روزافزون الهی را در این ایام سراسر صفا و معنویت برای شهروندان خطه طلایی ایران از خداوند منـّان مسئلت دارم، امیدوارم در این عید فرخنده با بهره گیری ازبرکات معنوی و اجتماعی آن، بتوانیم چهره راستین اسلام ناب محمدی (ص) که مبتنی بر کرامت انسان و نوعدوستی در پرتو خداجویی است را به جهانیان عرضه کنیم.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=74739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.