• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳

شهادت مامور پلیس در شهرستان شادگان

  • کد خبر : 74697
  • 04 تیر 1403 - 1:38
شهادت مامور پلیس در شهرستان شادگان
فرمانده انتظامی شادگان گفت: مامور جان بر کف فراجا استوار کامران مسعودی تبار در راه امنیت مردم به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش نبض وطن به نقل از خبرگزاری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: ساعت ۱۸:۱۵ روز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ مأموران گشت پاسگاه انتظامی آبشار این شهرستان حین گشت‌زنی در جهت برقراری نظم امنیت عمومی شهروندان در یکی از مناطق شهرستان، ۲ نفر راکب موتورسیکلت به سمت خودروی پلیس اقدام به تیراندازی کردند.

وی افزود: مأموران پلیس بلافاصله با اقدام شجاعانه به سمت این ۲ نفر شرور تیراندازی کردند که پس از زمین گیر شدن افراد مهاجم با رها کردن موتورسیکلت و سلاح کلاشینکف از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان اضافه کرد: پس از این درگیری مسلحانه با تشکیل چندین اکیپ عملیاتی انتظامی تعداد ۵ نفر از عاملین و همدستان افراد مهاجم دستگیر و تعداد ۵ قبضه سلاح کلاشینکف و مهمات مربوطه کشف شد.

موسوی تصریح کرد: استوار دوم کامران مسعودی‌تبار در این عملیات مجروح شده بود، پس از انتقال به بیمارستان و علی‌رغم تلاش پزشکان این مأمور فداکار شامگاه امروز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، مردم فهیم و خانواده محترم وی، علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان این شهید عزیز را از درگاه خداوند منان خواستار است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=74697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.