• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

وضعیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون شهری باغبادران نگران‌کننده است

  • کد خبر : 740
  • 07 آبان 1398 - 12:44
شهردار باغبادران گفت:مشکل حمل‌ونقل و ترافیک و فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون شهری یکی از مشکلات مهم مدیریت شهری باغبادران است.

به گزارش نبض وطن، حجت الله امینی با اشاره به وضعیت نگران کننده ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون شهری باغبادران اظهار کرد:طی روزهای اخیر جلسه ای با شهروندان برگزار شد و سوالی را مطرح کردم که اگر شما شهردار باغبادران بودید در ماه های اول فعالیت خود چه اقدام تاثیرگذاری را انجام می دادید؟نکته مهم آن است که نیمی از پاسخ شهروندان به این سوال به حوزه حمل و نقل برون شهری باغبادران اختصاص داشت.
وی مشکل حمل‌ونقل و ترافیک و فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی را از مشکلات مهم مدیریت شهری دانست و افزود: طی سال های اخیر شرایطی ایجادشده که شهر ساحلی باغبادران در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد اما هنوز برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد و یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله حل مشکل حمل ونقل برون شهری باغبادران است.
شهردار باغبادران با بیان اینکه فرسودگی مینی بوس سطح خدمات را پایین می آورد، تصریح کرد: امروز همچنان در حمل و نقل برون شهری باغبادران از مینی بوس های قدیمی و فرسوده استفاده می شود و این مسئله نارضایتی شهروندان را از نظر کیفیت و ایمنی به همراه داشته است.
وی ادامه داد: ناوگان مینی بوس رانی که در حال حاضر در حال خدمت رسانی به شهروندان باغبادران هستند عمرشان به ۲۰ سال می رسد و برخی نیز رکورد شکنی کرده و عمر ۴۰ ساله دارند و در خط اصفهان باغبادران که یکی از پرترددترین مسیرها به شمار می آید فعالیت می کنند.
امینی اضافه کرد: متاسفانه زمان حرکت ناوگان مینی بوس رانی به هیچ عنوان مشخص نبوده و مسلتزم تکمیل شدن ظرفیت سرویس ها است، از طرفی چنانچه مینی بوس ها با ظرفیت خالی حرکت کنند علی رغم تعیین کرایه مشخص رانندگان هزینه ظرفیت خالی را از دیگر مسافران دریافت می کنند که سبب افزایش قیمت بیشتر و افزایش نارضایتی مردم شده است.
وی با بیان اینکه متاسفانه با عدم تمایل به سرمایه‌گذاری در بحث نوسازی ناوگان مینی بوس رانی توسط مالکان مینی بوس در باغبادران مواجه هستیم، عنوان کرد: ظرفیتی را دولت ایجاد کره که اگر شهرداری ها به این مسئله ورود پیدا کنند با ۵۰ درصد یارانه دولت می توان ناوگان حمل و نقل برون شهری را نوسازی کنند اما رانندگان از این طرح استقبال نمی کنند چراکه درآمد آنان افزیش پیدا نخواهد کرد ضمن اینکه هر ماهه هزینه نوسازی مینی بوس را نیز باید پرداخت کنند.
شهردار باغبادران خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع جلساتی به مدیران تعاونی مینی بوس داران بخش باغبهادران برگزار شده و اقدامات لازم در حال پیگیری است تا بتوانیم از این ظرفیت و تسهیلات موجود بتوانیم نوسازی ناوگان برون شهری را رقم بزنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=740

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.