• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی شهرستان لنجان:

عدالت ‌محوری و توسعە متوازن لنجان از اولویت‌های شورای اسلامی شهرستان است

  • کد خبر : 73552
  • 28 خرداد 1403 - 8:34
عدالت ‌محوری و توسعە متوازن لنجان از اولویت‌های شورای اسلامی شهرستان است
رئیس شورای اسلامی شهرستان لنجان گفت: اعضاء شورای اسلامی شهرستان لنجان در مدت گذشته توانسته با اتفاق نظر و آرا، پايه گذار اتفاقات خوبی در مسير توسعه متوازن این شهرستان باشند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، صفیه حیدرزاده در نشست اعضاء شورای اسلامی شهرستان با فرماندار لنجان اظهار کرد: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی به عنوان مجموعه در هم تنیده و همراه در توسعه و عمران شهری و روستایی و در مسیر توسعه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی گام برداشته‌اند و تاکنون زمینه ساز توسعه شهرستان لنجان بوده‌اند.

وی افزود: شورای اسلامی شهرستان به عنوان نهادی برگرفته از بطن جامعه در مدت اخیر توانسته با پیگیری مطالبات مردم و همچنین مصوبات بر زمین مانده با همراهی و نزدیکی افکار و نگرش‌ها بین مسئولان و اعضاء شوراهای اسلامی و همچنین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها راهبردی اساسی را برای رفع مشکلات و معضلات شهرستان لنجان بردارد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنجان با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردم شهرستان در‌ در اولویت این شورا است، تصریح کرد: اعضاء شورای اسلامی شهرستان لنجان در مدت گذشته توانسته با اتفاق نظر و آرا، پایه گذار اتفاقات خوبی در مسیر توسعه متوازن این شهرستان باشند از این رو برآن شدیم در راستای پیگیری مصوبات سفر استاندار اصفهان به شهرستان لنجان و همچنین سفر فرماندار لنجان به شهرها و روستاهای این شهرستان در مسیر اجرایی شدن این مصوبات گام برداریم.

وی ادامه داد: برخی از مصوبات با ادارتی چون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره برق مرتبط بود که این جلسه دعوت شدند تا علاوه بر پیگیری مصوبات، مشکلات مهم شهرها، بخش‌های سه گانه و روستاها در دو حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و برق از طرف نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهرستان مطرح و پیگیری شود.

حیدرزاده اضافه کرد: از جمله مطالبات و مباحث مهم مورد مطالبه مردم و اعضاء شورای اسلامی شهرستان لنجان در حوزه برق به خاموشی معابر، بلوارها و کمربندی‌ها و همچنین جابه جایی تیرهای برق، سرقت کابل‌ها و همچنین انشعاب برق مناطق کارگاهی و… است که امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد پاسخگویی عملیاتی به این مطالبات باشیم.

وی عنوان کرد: روشنایی ورودی شهرستان تا گردنه گاوپیسه یکی دیگر از مطالبات مهم مردم به‌شمار می‌آید که با توجه به اجرای بخشی از پروژه نیز نیاز است با افزایش تعاملات منطقه‌ای شاهد اجرای این پروژه باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنجان یادآور شد: کمربندی صیاد شیرازی شهر ورنامخواست و ادامه این مسیر به سمت شهر کرکوند فاقد روشنایی بوده، همچنین جاده سفید دشت نیازمند اصلاح نقطه حادثه خیز بوده و نیاز است اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درخصوص آن چاره اندیشی کند.

وی بیان کرد: اصلاح جاده بین شهرهای چمگردان و زاینده رود به مرحله اجرا رسیده اما عدم جداسازی مسیر و همچنین اجرای روشنایی آن از جمله مباحثی است که از مطالبات مردمی بوده و نیاز است اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اتخاذ تدابیر لازم در مسیر اجرای آن با هدف کاهش تصادفات گام بردارد.

حیدرزاده گفت: اصلاح کمربندی سده تا سه راهی گاز ورودی شهر باغشاد از سمت بزرگراه، دسترسی ایمن مسافران از بزرگراه به پل باغبادران – چرمهین و همچنین نقاطی چون سه راهی فتح آباد، پل زمان آباد، واریانت برنجگان، ورودی کلیشاد رخ، ورودی روستای قلعه آقا و جاده دسترسی آیدوغمیش و… از دیگر نقاط حادثه خیز شهرستان لنجان به‌شمار می‌آیند که درخصوص رفع نواقص و حل چالش‌های آنها باید تدابیر لازم اتخاذ شود تا در نهایت شاهد افزایش ایمنی تردد مردم در این مسیرها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری مسائل، مشکلات و مطالبات مختلف مردم در شهرستان لنجان با همراهی مسئولان همیشه در اولویت شورای اسلامی شهرستان لنجان است ، و امیدواریم با به دست آمدن نتایج لازم در میدان عمل بتوانیم به اعتماد مردم به نمایندگان خود پاسخ دهیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=73552

نوشته های مشابه

26شهریور
ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر

26شهریور
ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری
دیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطح کرد؛

ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.