• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

تعاملات شهرداری با اداره پست شهرستان افزایش می یابد

  • کد خبر : 730
  • 23 مهر 1398 - 10:11
تعاملات شهرداری با اداره پست شهرستان افزایش می یابد
شهردار زرین شهر گفت:امروزه مردم پست را به امانتداری می شناسند و حرکت این نهاد در سال های اخیر سبب شده حجم خدمات ارائه شده پست به شهروندان افزایش یابد.

به گزارش نبض وطن، میثم محمدی در نشست با رییس اداره پست شهرستان لنجان کارکرد اجتماعی این نهاد را درکنارِ کارکردهای اقتصادی ، فرهنگی و… پست حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: امروزه مردم پست را به امانتداری می شناسند و حرکت این نهاد در سال های اخیر سبب شده حجم خدمات ارائه شده پست به شهروندان افزایش یابد.
وی افزود: امروز خدمات پست نسبت به گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده است و مسائلی مانند جی نف،سیماک، ثبت اسناد، کارت ملی هوشمند و … توسط این اداره انجام می گیرد و خدمات نیابتی آن سبب جلوگیری از رفت و آمد های بی مورد شهروندان و افزایش بهروری در ساز مان ها شده است.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: توسعه خدمات نیابتی پست قطعا موجب جلوگیری از فساد اداری، سرعت بیشتر در خدمات و کاهش بارهای خدماتی دیگر خواهد شد و کمک می‌کند تا امور روزمره شهروندان در بسیاری از موارد سهل تر و روان تر انجام شود.
وی ادامه داد: قطعا اینگونه نشست ها سرآغاز فصل جدیدی در زمینه تعامل، همکاری و مشارکت هرچه بیشتر بین شهرداری و پست شهرستان لنجان خواهد بود.
محمدی با بیان اینکه خدمات رسانی بهتر به شهر و شهروندان با وصول به موقع عوارض امکان پذیر است، اضافه کرد: شهرداری بر اساس مصوبات و فرمول تعیین شده، نسبت به محاسبه، چاپ قبوض و ارسال آنها از طریق پست اقدام می‌کند و با توجه به عملکرد قابل قبول اداره پست شهرستان لنجان در سال گذشته توزیع قبوض عوارض شهرداری در سالجاری نیز به این اداره محول شده است.
وی عنوان کرد: امیدواریم مأموران پست همچون گذشته با نهایت دقت در توزیع قبوض عوارض اقدام کنند و در زمان مراجعه به محل کسب و همچنین منازل شهروندان، با سعه صدر برخورد و تلاش خود را برای جلب رضایت بیشتر شهروندان به کار گیرند تا نتیجه لازم کسب شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=730

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.