• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳

بازگشت اچ‌تی‌سی با گوشی HTC U24 Pro به دنیای موبایل

  • کد خبر : 72965
  • 23 خرداد 1403 - 15:02
بازگشت اچ‌تی‌سی با گوشی HTC U24 Pro به دنیای موبایل
گوشی HTC U24 Pro، محصول جدید اچ‌تی‌سی، با پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۳، اندروید ۱۴، صفحه‌نمایش خمیده و ۱۲ گیگابایت رم رونمایی و به بازار عرضه شد.

به گزارش نبض وطن، گوشی هوشمند HTC U24 Pro که با قیمت اولیه حدود ۵۸۵ دلار در تایوان عرضه شد، دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است، یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی روی این نمایشگر واقع شده است، یک دوربین سه‌گانه نیز روی پنل پشتی است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی می‌‏شود.

گوشی هوشمند HTC U24 Pro به تراشه Snapdragon 7 Gen 3 مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه است، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع ۶۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ سیمی معکوس پنج واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند HTC U24 Pro با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‏‌شود و در دو نسخه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، نسخه اول با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۵۸۵ دلار و نسخه دوم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۶۵۰ دلار در دو رنگ سفید و آبی وارد بازار شده است،

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=72965

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.