• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
رئیس اتحادیه صنف فناوری ارتباطات، فرهنگی و هنری شهرستان لنجان مطرح کرد:

لزوم پرهیز از استفاده توصیه تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های عروس در انتخاب عکاس و فیلمبردار مجالس

  • کد خبر : 72906
  • 22 خرداد 1403 - 21:45
لزوم پرهیز از استفاده توصیه تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های عروس در انتخاب عکاس و فیلمبردار مجالس
رئیس اتحادیه صنف فناوری ارتباطات، فرهنگی و هنری شهرستان لنجان گفت: در انتخاب عکاس و فیلمبردار مجالس از توصیه مجموعه هایی مثل تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های عروس و مزون ها استفاده نکنید.

مهدی طالبی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: بیشترین شکایات در رسته عکاسی و فیلمبرداری، مربوط به آتلیه‌هایی است که تالارها به مشتری معرفی کرده‌اند و مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که دلیل تأکیدهای مستمر به استفاده از یک مجموعه خاص، دریافت حق معرفی و پورسانت بوده که به صورت مستقیم از جیب شهروندان با کاهش کمیّت و کیفیّت خدمات ارائه شده پرداخت می شود.

وی افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیاز است شهروندان و زوج‌های جوان در زمان برگزاری مراسم‌های خود نکاتی را درخصوص استفاده از خدمات عکاسی و فیلمبرداری مورد توجه قرار دهند تا متضرر نشوند.

رئیس اتحادیه صنف فناوری ارتباطات، فرهنگی و هنری شهرستان لنجان تصریح کرد: شهروندان حتماً از مجموعه‌ای استفاده کنید که دارای پروانه کسب معتبر به عنوان مجوز رسمی از اتحادیه صنف فناوری ارتباطات، فرهنگی و هنری شهرستان لنجان باشد که در پیگیری‌های آینده و یا بروز مشکلات احتمالی، اتحادیه خدمات مناسب‌تری را به متقاضیان ارائه دهد.

وی اضافه کرد: در صورت عدم شناخت، زوج‌های جوان و خانواده‌ها حتماً قبل از عقد قرارداد استعلام مجموعه مورد نظر را از اتحادیه صنف فناوری ارتباطات، فرهنگی و هنری شهرستان لنجان دریافت کنند.

طالبی عنوان کرد: در برخی مواقع شاهد هستیم که زوج‌های جوان دوست دارند به هر قیمتی، زیباترین مستندات و یادگاری‌ها را از مراسم ازدواج شان تهیه کنند اما در این میان باید به این نکته توجه داشت که هیچ ارزانی بی حکمت نبوده و هیچ گرانی‌ای نیز دلیل مرغوب بودن نیست؛ پس برای انتخاب آتلیه‌های عکاسی و فیلمبرداری نیاز است با معیارهای اساسی و درست اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: زوج‌های جوان و خانوده‌ها سعی کنند مجموعه مورد نظر را با توجه به اعتبار رسمی و کیفیت آن مجموعه انتخاب کنند و به هیچ عنوان از توصیه مجموعه‌هایی همچون تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های عروس و مزون‌ها استفاده نکنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=72906

نوشته های مشابه

03بهمن
شهروندان مراقب نصابان غیرمجاز دوربین‌های مداربسته باشند
رئیس اتحادیه صنف فناوری ارتباطات و فرهنگی و هنری شهرستان لنجان:

شهروندان مراقب نصابان غیرمجاز دوربین‌های مداربسته باشند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.