• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳

قیمت خودرو امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

  • کد خبر : 72812
  • 21 خرداد 1403 - 13:00
قیمت خودرو امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش نبض وطن، بازار خودرو امروز _دوشنبه بیست‌ویکم خرداد_ در بسیاری از محصولات داخلی و مونتاژی با نوسانات قابل‌توجهی روبه‌رو است.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) و پژو پارس سفارشی ELX از محصولات شرکت ایران خودرو، امروز به ترتیب با کاهش چهار میلیون تومانی و پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با قیمت یک میلیارد و ۴۸ میلیون تومان و ۷۴۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

پژو پارس و سورن پلاس دوگانه‌سوز از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت با رشد شش میلیون تومانی و سه میلیون تومانی به قیمت ۶۸۸ میلیون تومان و ۷۸۴ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

شاهین G (سانروف) و شاهین اتوماتیک G از محصولات شرکت سایپا، با افت یک میلیون تومان و سه میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته به نرخ ۷۱۸ میلیون تومان و ۸۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

وانت زامیاد گازسوز در شمار محصولات این شرکت، با رشد چهار میلیون تومانی به قیمت ۶۳۰ میلیون تومان رسید.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۵۳ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۱۹ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۲۳ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۸۵ میلیون تومان، دنا پلاس (بورسی) با قیمت ۸۰۷ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۹۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۸ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۴۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۴۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۸ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تارا دستی ۷۶۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۱۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۶۸ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۶ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۱ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۱۷ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۸ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۳ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز افت و خیز قیمت قابل توجه است. X33 کراس (اتوماتیک) و آریزو ۶ پرو در شمار محصولات مدیران خودرو، امروز نوسانات شدیدی را تجربه کردند و هرکدام با کاهش ۲۰ میلیون تومان و ۲۵ میلیون تومان با قیمت یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

تیگو ۷ پرو پرمیوم از محصولات لوکس این شرکت، با ریزش ۲۵ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات بهمن موتور، با رشد ۳۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان قابل معامله است.

هیوندای توسان و فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات مونتاژی پرطرفدار با افت ۷۰ میلیون تومانی و۴۰ میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۹ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۵۷ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم دو میلیارد تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۴۶ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۵۳ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=72812

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.