• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳

رانندگان تاکسیرانی برای نخستین‌بار بیمه تکمیل درمان می‌شوند

  • کد خبر : 72807
  • 21 خرداد 1403 - 14:35
رانندگان تاکسیرانی برای نخستین‌بار بیمه تکمیل درمان می‌شوند
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه رانندگان این ناوگان برای نخستین‌بار بیمه تکمیل درمان می‌شوند، گفت: برآورد ارزش مالی این بیمه سالانه ۶۰ میلیون ریال است که رانندگان تاکسی با پرداخت ۲۵۰ هزار تومان و ۹۵ درصد تخفیف تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

به گزارش نبض وطن، محمد پرورش با اعلام این خبر اظهار کرد: ناوگان تاکسیرانی اصفهان برای نخستین‌بار تحت پوشش بیمه تکمیل درمان قرار می‌گیرد و این بیمه برای رانندگان تاکسی به مدت یک سال اجرایی می‌شود.

وی افزود: تمام رانندگان تاکسی که مالک خودرو هستند و سابقه تاکسیرانی در یک سال اخیر را دارند، در صورتی که تحت پوشش بیمه دیگری نباشند، مشمول این طرح می شوند. همچنین رانندگانی که دارای بیمه سلامت یا به صورت خویش‌فرما بیمه باشند نیز مشمول این طرح می شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان برآورد ارزش مالی این بیمه را سالانه ۶۰ میلیون ریال دانست و گفت: رانندگان تاکسی تنها با پرداخت ۲۵۰ هزار تومان و با ۹۵ درصد تخفیف می‌توانند تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند از  ۲۰ تا ۲۵ خردادماه سال جاری با مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانی اصفهان به نشانیhttp://esftaxirani.ir/ و انتخاب گزینه بیمه تکمیلی ثبت درخواست کنند.

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=72807

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.