• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳

مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ تمدید شد

  • کد خبر : 72784
  • 21 خرداد 1403 - 8:09
مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ تمدید شد
مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ دوباره از سوی سازمان ملی سنجش تمدید شد.

به گزارش نبض وطن، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۱ خردادماه و اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌محل‌های جدید در تاریخ ۱۶ خردادماه ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا ۲۰ خردادماه برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به تاریخ ۲۱ خردادماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی، اطلاعیه قبلی و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی اقدام کنند.

لازم به تاکید است مهلت در نظر گرفته شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۲۱ خردادماه نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اطلاعات جدید را می‌توانید از سایت سازمان سنجش دریافت کنید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=72784

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.