• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

انهدام باند ۵ نفره سارقان منازل در اصفهان

  • کد خبر : 72539
  • 17 خرداد 1403 - 23:49
انهدام باند ۵ نفره سارقان منازل در اصفهان
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند پنج نفره سارقان که با دستبرد به ۱۵ منزل در استان ۸۰ میلیارد ریال اموال شهروندان را به سرقت برده بودند، خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر اصفهان و شهرستان‌های لنجان و نجف‌آباد، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار ویژه کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌های سرقت، سرانجام هویت اعضای باند پنج نفره را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، مخفیگاه متهمان در شهر اصفهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی هر پنج متهم دستگیر و اموال مسروقه و آلات و ادوات سرقت از آن‌ها کشف شد.

ترکیان ادامه داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به ۱۰ فقره سرقت از منازل شهروندان در شهر اصفهان و پنج فقره سرقت از منازل در شهرستان‌های لنجان و نجف آباد اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند سرقت ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و به مال باختگان تحویل شده و در این رابطه تحقیقات همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=72539

نوشته های مشابه

26شهریور
ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر

26شهریور
ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری
دیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطح کرد؛

ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.