• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

کارنامه اصناف و بازاریان لنجان برای کمک به نیازمندان و گرفتاران درخشان است

  • کد خبر : 72537
  • 17 خرداد 1403 - 22:46
کارنامه اصناف و بازاریان لنجان برای کمک به نیازمندان و گرفتاران درخشان است
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: کارنامه اصناف و بازاریان لنجان برای کمک به نیازمندان و گرفتاران درخشان است.

عباس کرمی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، از اهداء جهیزیه به زوجین جوان و خانوده‌های نیازمند شهرستان لنجان در سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و اظهار کرد: طی سال‌های گذشته نهضت مواسات و همدلی برای کمک به خانواده‌های نیازمند به یک حرکت عمومی در کشور و به طبع آن در شهرستان لنجان تبدیل شده و دامنه آن بین اصناف و بازاریان این شهرستان همواره در حال گسترش بوده است.

وی با بیان اینکه کارنامه اصناف و بازاریان برای کمک به نیازمندان و گرفتاران درخشان بوده است، افزود: اتاق اصناف شهرستان لنجان طی ماه‌های گذشته اقدام به اجرای پویش حلقه وصل با هدف جمع آوری اقلام مختلف جهیزیه کرد که خوشبختانه با استقبال جمعی از اصناف و بازاریان نیک اندیش شاهد جمع آوری بخشی از اقلام جهیزیه چون یخچال فریزر، مبلمان، سرویس خواب، جارو برقی و… بودیم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: همچنین توسط صنایع فعال در این شهرستان تعدادی یخچال، فرگاز و جارو برقی در این پویش بودیم. وی عنوان کرد: امیدواریم با اجرای پویش‌های مختلف و کمک اصناف و بازاریان، صنایع و خیرین نیک اندیش هیچ نوعروسی در شهرستان لنجان بدلیل نداشتن جهیزیه از ازدواج بازنماند.

کرمی خاطرنشان کرد: حرکت کاروان نمادین پویش حلقه وصل و برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهرستان و خیرین و مردم این شهرستان ساعت ۱۰ روز شنبه نوزدهم خردادماه همراه با کاروان شادی با آذین‌بندی خودرو حامل جهیزیه در میدان انقلاب زرین شهر آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=72537
  • نویسنده : زهرا فنایی

نوشته های مشابه

26شهریور
ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر

26شهریور
ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری
دیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطح کرد؛

ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.