• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳

عملیات جدید مقاومت در رفح

  • کد خبر : 72406
  • 13 خرداد 1403 - 12:10
عملیات جدید مقاومت در رفح
گردان‌های شهداء الاقصی از انهدام یک دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن نظامیان این رژیم در شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از المیادین، گردان‌های شهداء الاقصی اعلام کرد که یک تانک صهیونیستی در شرق رفح واقع در جنوب غزه را با آر.پی.جی مورد هدف قرار دادیم و این تانک به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

گردان‌های شهداء الاقصی همچنین اعلام کرد که با ۲ فروند راکت ۱۰۷ نیروی رژیم صهیونیستی در جنوب اردوگاه یبنا در مرزهای فلسطین اشغالی و مصر در شهر رفح را هدف قرار دادیم.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدیدی که ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود در جنگ اعمال می کنند، اعتراف کرده‌اند. این اقدام به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستانی خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=72406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.