• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

افزایش کنترل و اعمال قانونِ تخلفات حمل بار در اصفهان

  • کد خبر : 72395
  • 13 خرداد 1403 - 12:40
افزایش کنترل و اعمال قانونِ تخلفات حمل بار در اصفهان
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: میزان کنترل و اعمال قانون سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان در سطح شهر از اواسط فروردین سال جاری تاکنون نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش نبض وطن، سیدعلی عبدالهی با اعلام این خبر اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان نسبت به تقویت اکیپ‌های کنترل و بازرسی و افزایش حضور آن‌ها با هدف نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل بار درون شهری به‌صورت متناوب و در ساعات مختلف اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه اکیپ مستقل راهور با خودروهای مجهز به دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهر تردد دارند، افزود: مجموعه پلیس راهور نیز نسبت به سال‌های گذشته همکاری خود با این سازمان را افزایش داده است تا خودروهایی که مدارک و مجوزهای لازم را ندارند، برای دریافت پروانه فعالیت اشتغال به سازمان حمل‌ونقل بار مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با بیان اینکه اضافه‌تناژ، نداشتن بارنامه، نداشتن پروانه فعالیت و نداشتن پروانه اشتغال از بیشترین تخلفات حمل بار در سطح شهر بوده است، ادامه داد: میزان کنترل و اعمال قانون سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان در سطح شهر از اواسط فروردین سال جاری تاکنون نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلفی که از سوی خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین در سطح شهر مشاهده کردند را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ و اعلام کد شناسایی رانندگان که به‌وسیله برچسب روی خودروهای وانت، نیسان، کامیونت و خودروهای نیمه‌سنگین درج شده است، اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلف آن‌ها رسیدگی شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=72395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.