• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳

با مشخص شدن هویت جسد متلاشی شده قاتل شناسایی و دستگیر شد

  • کد خبر : 72368
  • 12 خرداد 1403 - 23:56
با مشخص شدن هویت جسد متلاشی شده قاتل شناسایی و دستگیر شد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با مشخص شدن هویت جسد متلاشی شده که توسط پلیس کشف شده بود، قاتل شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در اردیبهشت سال گذشته در پی وصول گزارشی از مأموران گشت انتظامی مبنی بر کشف یک جسد ناشناس در بیابان‌های اطراف شهر اصفهان بلافاصله کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند.

وی افزود: به دلیل فساد شدید نعشی و از بین رفتن اجزای صورت، جسد قابل تشخیص نبود و پرونده تحت عنوان کشف جسد ناشناس به پلیس آگاهی استان ارجاع شد تا اینکه پس از گذشت چند ماه با انجام اقدامات تخصصی و ظرفیت‌های علمی اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی استان هویت جسد که زنی ۳۸ ساله بود مشخص شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با انجام تحقیقات مشخص شد سال گذشته شوهر ۴۱ ساله این خانم اقدام به تشکیل پرونده فقدانی و اعلام کرده است که مدت دو تا سه ماه قبل همسرش به علت اختلافات خانوادگی از منزل خارج شده و تا کنون اطلاعی از سرنوشت وی در دست ندارد.

ترکیان گفت: با دستور مرجع قضائی شوهر این زن بازداشت و ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمی شد، اما در بازجویی‌های تخصصی و تطبیق ادله کشف شده در صحنه جرم متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در نهایت لب به اعتراف گشود و گفت در روز حادثه داخل مغازه خود به علت اختلافات قبلی با همسرم بحث و دعوا کردم، او را هل دادم که سرش به میز خورد و به زمین افتاد، سپس با شال او را خفه و بعد جسد وی را به بیابان‌های اطراف شهر اصفهان منتقل کردم.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل همسر خود وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و سپس با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=72368

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.