• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳

خبر خوش شهردار اصفهان به شهروندان؛ ارائه بسته تشویقی ساخت و ساز

  • کد خبر : 72306
  • 12 خرداد 1403 - 15:59
خبر خوش شهردار اصفهان به شهروندان؛ ارائه بسته تشویقی ساخت و ساز
شهردار اصفهان گفت: بسته تشویقی ساخت‌وساز از امروز (12 خردادماه) در اصفهان آغاز شده است و تا پایان شهریورماه امسال ادامه دارد.

به گزارش نبض وطن، علی قاسم‌زاده روز دوازدهم خردادماه با حضور در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با بیان اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان به منظور ایجاد رونق در ساخت‌وساز، لایحه پیشنهادی شهرداری برای بسته تشویقی را مصوب کرده است، اظهار کرد: این بسته تشویقی کمک می‌کند تا کسانی که تصمیم بر احداث مسکن دارند، بتوانند با شرایط و تسهیلات بهتری از امکانات شهرداری اصفهان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بسته تشویقی ساخت‌وساز از امروز (۱۲ خردادماه) آغاز شده است و تا پایان شهریورماه امسال ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در این بسته تشویقی تخفیف و تقسیط، افزایش سطح اشغال و طبقه مازاد در بافت فرسوده پیش‌بینی و شرایط فوق‌العاده‌ای برای ساختمان‌سازی فراهم شده است.

شهردار اصفهان اضافه کرد: جزئیات این بسته تشویقی به‌زودی از رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی خواهد شد، اما از امروز نیز بر روی سامانه‌های شهرداری بارگذاری شده است.

افتتاح چند پروژه عمرانی، زیست‌محیطی و فرهنگی در آرامستان باغ رضوان طی هفته گذشته از دیگر بخش های سخنان قاسم زاده بود که با اشاره به آن گفت: نیروگاه خورشیدی و منبع ذخیره آب از پروژه های زیست‌محیطی در این آرامستان است که امیدواریم با همین روند مشکلات این حوزه را کاهش داده و شرایط بهتری را برای زندگی مردم در اصفهان فراهم کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=72306

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.