• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

مرگ خاموش کودک ۱۸ ماهه در اثر گازگرفتگی در کرمانشاه

  • کد خبر : 72072
  • 10 خرداد 1403 - 8:27
مرگ خاموش کودک ۱۸ ماهه در اثر گازگرفتگی در کرمانشاه
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ️کرمانشاه گفت: یک کودک ۱۸ ماهه به علت مسمومیت با گاز منواکسید کربن در حمام در بامداد دهم خرداد فوت شد.

به گزارش نبض وطن، مسعود قلعه سفیدی با اشاره به مرگ کودک ۱۸ ماهه براثر گاز گرفتگی اظهار کرد: در این حادثه یک نفر هم بر اثر مسمومیت با این‌ گاز راهی بیمارستان شد.

وی تصریح کرد: این حادثه در شهرک متخصصین کرمانشاه به وقوع پیوست و فرد مسموم توسط اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ️کرمانشاه با تاکید بر مراقبت از وقوع چنین حوادثی، گفت: علایم مسومیت شامل سردرد و سرگیجه، ضعف جسمانی و بی قراری، تهوع و استفراغ، خواب آلودگی شدید و خمیازه کشیدن بیش از حد و کاهش دید است.

وی در مورد پیشگیری و مقابله با مسمومیت عنوان کرد: اگر افراد در این مرحله متوجه علایمی شدند با خارج شدن از فضای آلوده می توانند از پیشرفت مسمومیت جلوگیری کنند.

قلعه سفیدی در مورد چگونگی برخورد با فرد مسموم نیز توضیح داد که فرد مسموم را به هوای آزاد منتقل کنید، یقه پیراهن و کمربند و لباس های تنگ افراد مسموم را باز کنید و در صورت امکان عملیات تنفس مصنوعی به فرد مسموم را با نهایت دقت شروع کنید و با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=72072

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.