• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳

ثبت نام داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آغاز شد

  • کد خبر : 72069
  • 10 خرداد 1403 - 8:11
ثبت نام داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آغاز شد
وزیر کشور گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همچون انتخابات مجلس در کمال امنیت و سلامت و رقابت خوب و مشارکت گسترده همه مردم عزیز انجام خواهد شد.

به گزارش نبض وطن، صبح امروز _پنجشنبه دهم خرداد_ انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مرحله ثبت نام از داوطلبان با اعلام رسمی احمد وحیدی، وزیر کشور آغاز شد.

احمد وحیدی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را با شروع ثبت‌نام داوطلبان آغاز می‌کنیم.

وی افزود: این انتخابات نیز همچون انتخابات مجلس در کمال امنیت و سلامت و رقابت خوب و مشارکت گسترده همه مردم عزیز انجام خواهد شد و همه خود را برای آن آماده کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: این برنامه گام اول برای ثبت نام به مدت ۵ روز تأیید صلاحیت‌ها ۷ روز و بعد از مدت تبلیغات، وارد فرایند اخذ رأی خواهیم شد.

وی عنوان کرد: این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و با رقابت خوب و مشارکت گسترده مردم ما شکل خواهد گرفت.

وحیدی خاطرنشان کرد: در شرایط حساس جمهوری اسلامی که نقطه‌ای جدید در کشور ما است ما با وجود چنین ضایعه بزرگی با هدایت‌های رهبر انقلاب و ظرفیت‌های قانون اساسی به راحتی این بحران را پشت سر گذاشتیم و خللی در کار کشور پیش نیامد اگرچه داغ این شهیدان باقی است.

مطابق تقویم انتخابات داوطلبان از دهم خرداد لغایت چهاردهم خرداد از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ بعد از ظهر فرصت دارند تا برای ثبت نام به محل وزارت کشور مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=72069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.