• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

انهدام باند ۵ نفره سرقت از مغازه‌ها در اصفهان

  • کد خبر : 71870
  • 08 خرداد 1403 - 6:18
انهدام باند ۵ نفره سرقت از مغازه‌ها در اصفهان
ئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند ۵ نفره ای که با تهدید و ضرب و شتم اقدام به سرقت از مغازه های سطح استان می کردند خبرداد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ کارآگاه حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره زورگیری از صاحبان مغازه های سطح شهرستانهای اصفهان، شاهین شهر و لنجان بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر طی انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و بررسی های میدانی باند ۵ نفره ای از سارقان سابقه دار در حرکت را شناسایی کردند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: طی عملیاتی ضربتی ۴ نفر از سارقان حین ورود به شهرستان شاهین شهر دستگیر و از آنها یک قبضه کلت کمری کشف گردید. دیگر متهم پرونده نیز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یکی از استانهای شمالی کشور دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارقان در تحقیقات کاراگاهان به ۵ فقره سرقت و زورگیری از مغازه های شهرستانهای اصفهان، شاهین شهر و لنجان اقرار نمودند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=71870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.