• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳

نام و خدمات شهید رئیسی در ایران ماندگار و جاودانه شد

  • کد خبر : 71705
  • 07 خرداد 1403 - 9:06
نام و خدمات شهید رئیسی در ایران ماندگار و جاودانه شد
امام جمعه زرین شهر گفت:خدمات فراوان و بزرگ شهید رئیسی در طول مدتی که در حوزه‌های مختلف مسئولیت داشتند در کشور نمایان است اما برخی خدمات ایشان بزرگ و تاریخی است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در جمع مسئولان شهرستان لنجان با یادآوری خدمات بزرگ شهید رئیسی اظهار کرد: خدمات فراوان و بزرگ شهید رئیسی در طول مدتی که در حوزه‌های مختلف مسئولیت داشتند در کشور نمایان است اما برخی خدمات ایشان بزرگ و تاریخی است.

وی افزود: شهید رئیسی با حضور در آستان قدس رضوی قداست رضوی  را به این آستان مقدس و  نورانی بازگرداند و وقتی با اذن ولی فقیه زمان خود وارد قوه قضائیه شد حرمت را به این دستگاه مهم کشور با مقابله با دانه درشت‌ها و مبارزه با فساد برگرداند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: آیت الله رئیسی با رای مردم رئیس جمهور کشور شد و تراز جدیدی را در سطح رئیس جمهور  رقم زد و عرصه خدمت و کار جهادی را برای رفاه ، امنیت و پیشرفت کشور جلوی چشم همه‌ی دلسوزان قرار داد.

وی ادامه داد: شهید جمهور موضوع انرژی را حل وفصل کرد ، تولید را رونق داد، نقدیندگی را کاهش و با عبور از رکود به رکورد رسید، بازار ارز را کنترل، مرزهای سفرهای کاربردی  استانی را شکست و هزاران خدمت بزرگ دیگر  برای ایران اسلامی انجام داد و تاریخ تا ابد این زحمات و خدمات را فراموش نخواهد کرد.

حجت الاسلام آقایی با اشاره به خدمات اولین وزیر امور خارجه شهید  گفت:  شهید امیر عبدالهیان با تأسی از مکتب شهید سلیمانی کارهای بزرگی را در عرصه بین المللی انجام داد که از جمله آنها عضویت در شانگهایی، بریکس ، ترمیم روابط با همسایگان ایران، بازگردادن سرمایه های بلوکه شده کشور، تقویت و حمایت از جبهه مقاومت، خارج کردن ایران از انزوایی سیاسی و اقتصادی و… است.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=71705

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.