• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳

چمران: نیازی به استعفای افراد برای کاندیداتوری ریاست جمهوری نیست

  • کد خبر : 71514
  • 06 خرداد 1403 - 14:30
چمران: نیازی به استعفای افراد برای کاندیداتوری ریاست جمهوری نیست
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نیازی به استعفای افراد برای کاندیداتوری ریاست جمهوری نیست گفت: از کاندیداتوری زاکانی، شهردار تهران اطلاعی ندارم و تاکنون به بنده اطلاعی داده نشده است.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مهدی چمران امروز _یکشنبه ششم خرداد_ در حاشیه دویست و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در جلسه شورای شهر مدیر عامل آبفای استان گزارشی از آب و فاضلاب شهر تهران و بودجه پیش‌بینی شده شورا برای این بخش ارائه خواهد داد.

وی از بررسی لایحه پروژه‌های شهر خبر داد و افزود: امروز در کمیته نمای شهری با حضور اساتید دانشگاه و نمایندگان شورا نماهای شهر تهران بررسی، و مشکلات تذکر داده می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه دخالتی در عملکرد تاکسی‌های اینترنتی نداشتیم، خاطرنشان کرد: وزارت کشور به عنوان صنف به ناکسی‌ها نگاه می‌کند و اظهار نظر داده که تاکسی‌های اینترنتی زیرنظر شوراها باشند تا مشکلاتشان کاهش پیدا کند.

چمران با بیان اینکه برای فعال شدن سیستم‌های سایبری شهرداری با همکاری دستگاه‌های امنیتی تلاش زیادی شده است، اضافه کرد: معتقد هستم هنوز نیازهای شهر عملیاتی نشده است و امید می‌رود سریعتر انجام شود.

وی ادامه داد: شهرزاد، اپلیکیشن بسیار قوی است که امید می‌رود بتواند سریع تر و به خوبی جایگزین موارد قبلی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه نیاز به استعفای اعضای شورای شهر برای کاندیداتوری ریاست جمهوری نیست، افزود: از کاندیداتوری زاکانی، شهردار تهران اطلاعی ندارم و تاکنون به بنده اطلاعی داده نشده است.

چمران با بیان اینکه برای ساخت هتل ۳۰ طبقه ولنجک مدارک به درستی تنظیم، و به کمیسیون ماده پنج ارسال شده است، تصریح کرد: باید تلاش شود در زمان گودبرداری به ساختمان‌های اطراف آسیب وارد نشود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=71514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.