• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳

حضور حماسی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید

  • کد خبر : 71468
  • 06 خرداد 1403 - 12:37
حضور حماسی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید
رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به حضور حماسی آحاد مردم در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش گفت: این حضور حماسی و غرورآفرین در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید، در تاریخ پرافتخار انقلاب ثبت و ضبط خواهد شد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دیوان عالی کشور حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه شورای معاونین با اشاره به حضور حماسی آحاد مردم در مراسم تشییع پیکر شهید خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهانش اظهار کرد: مردم ما با حضور حماسی خود در صحنه و دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب و کسانی که صادقانه خدمت می‌کنند، سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: این حضور حماسی در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید، در تاریخ پرافتخار انقلاب ثبت و ضبط خواهد شد، خداوند متعال این مردم غیور را برای نظام اسلامی و نظام را برای مردم نگاه دارد.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه این حادثه با همه تلخی‌هایش، برکاتی برای نظام خواهد داشت، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه‌های سنگینی برای سربلندی اسلام و تداوم انقلاب داده است و حوادثی همچون جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس، حادثه هفت تیر و هشتم شهریور و ترورهای شخصیت‌ها فرصتی شدند، برای اینکه انقلاب گام‌های موثرتری بردارد و در هر کدام از این حوادث قدرت و توانمندی از نظام را به دنیا نشان بدهد.

منتظری با تاکید بر اینکه باید تدابیر ویژه برای کاهش پرونده‌های خانواده و جذب قضات توانمند در دیوان عالی کشور در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: کثرت کار و افزایش وارده در دادگاه‌های تجدید نظر از جمله مسائلی است که موجب می‌شود آرا در این محاکم از اتقان کافی برخوردار نباشد و باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=71468

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.