• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳

همه هم‌وغم شهید رئیسی مردم بود/مردم قدردان تلاش‌های مسئولان خدومی همچون شهید رییسی هستند

  • کد خبر : 71397
  • 05 خرداد 1403 - 20:47
همه هم‌وغم شهید رئیسی مردم بود/مردم قدردان تلاش‌های مسئولان خدومی همچون شهید رییسی هستند
شهردار ورنامخواست گفت: شهید جمهور آیت الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم با خدا معامله کرد و برهمین اساس می‌توان گفت شهدای خدمت مزد تلاش‌های خالصانه خود را با شهادت دریافت کردند.

مهدی رضوی راد در حاشیه آیین بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهانش در مصلی بزرگ نماز جمعه ورنامخواست در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: شهید جمهور آیت الله رئیسی به معنای واقعی رئیس جمهور مردمی بود که طی ۳۳ ماه حضور در جایگاه ریاست جمهوری، صادقانه در بسیاری از عرصه‌ها تلاش کرد و برای بهبود وضعیت کشور و مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در میدان عمل به شعار قرآنی خدمت بی منت به مردم عمل کرد، افزود: خدمت به مردم ویژگی شاخص شهید رئیسی بود و علاوه بر ویژگی‌های بارز شخصیتی، ویژگی شهادت را نیز همچون شهیدان رجایی و بهشتی به خود اختصاص دادن به‌گونه‌ای که در راه خدمت به مردم جان خود را از دست دادند.

شهردار ورنامخواست با بیان اینکه شهید خدمت آیت الله رئیسی برای خدمت به مردم شب و روز نمی شناخت، تصریح کرد: با نگاهی به عملکرد آیت الله رئیسی متوجه خواهیم شد که شهید رئیسی در رسیدگی به مشکلات مردم، مبارزه با فساد، اهتمام به تحقق عدالت و … به‌صورت ملموس تلاش می‌کردند و این مسئله باعث شد مردم به آینده بیش از پیش امیدوار شوند.

وی با بیان اینکه عملکرد جهادی و انقلابی آیت الله رئیسی سبب شد ایشان به رئیس جمهوری در تراز جمهوری اسلامی مبدل شوند، ادامه داد: شهید جمهور آیت الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم با خدا معامله کرد و برهمین اساس می‌توان گفت شهدای خدمت مزد تلاش‌های خالصانه خود را با شهادت دریافت کردند.

رضوی‌راد عنوان کرد: شهید امیرعبداللهیان نیز یک دیپلمات عملگرا و بسیار فعال بودند و با رفتن‌شان داغ سنگینی بر دل ملت ایران گذاشتند.

وی با تقدیر از حضور پرشور شهروندان ورنامخواست در بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهانش، خاطرنشان کرد: ملت ایران در عرصه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که قدرشناس مسئولان جهادی هستند و برهمین اساس در تشییع و مراسم‌های بزرگداشتی که برای شهدای خدمت برگزار و در حال برگزاری است، پای کار ‌آمده تا از خادم خود قدردانی کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=71397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.