• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
شهردار فولادشهر:

شهید رئیسی الگوی تمام عیار مدیریت جهادی و انقلابی بود

  • کد خبر : 71100
  • 04 خرداد 1403 - 0:00
شهید رئیسی الگوی تمام عیار مدیریت جهادی و انقلابی بود
شهردار فولادشهر گفت: آیت الله رئیسی در مدت کوتاه خدمت خود به عنوان رئیس جمهور موفق شدند به ملت ایران خدمات صادقانه‌ای را ارائه دهند و این مهم باعث افزایش محبوبیت ایشان در بین ملت ایران شد.

حسین ایزدی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، اظهار کرد: شهید جمهور آیت الله رئیسی خصوصیات بارزی همچون عدالت محور، ساده زیست، مردم‌محور، قرارداشتن در خط مقدم مبارزه با استکبار و دینداری و… داشتند و این مسئله باعث شده بود ایشان را مدیر تراز نظام اسلامی بدانند.

وی شهید آیت‌الله رئیسی را مجاهد فی‌سبیل‌الله و مرد خستگی‌ناپذیر دانست و افزود: آیت الله رئیسی همچون شهید رجایی پشت میز نمی‌نشست؛ بلکه همواره در میان مردم بود و یکی از سیاست‌های دولت مردمی نیز سفر به شهر‌ها و روستاهای ایران خصوصا مناطق دورافتاده ایران بود تا از نزدیک و به شکل میدانی مشکلات را مورد بررسی قرار دهند.

شهردار فولادشهر با بیان اینکه شهید رئیسی راه خدمت صادقانه به مردم را به همه نشان دادند، تصریح کرد: آیت الله رئیسی در مدت کوتاه خدمت خود به عنوان رئیس جمهور موفق شدند به ملت ایران خدمات صادقانه‌ای را ارائه دهند و این مهم باعث افزایش محبوبیت ایشان در بین ملت ایران شد.

وی با بیان اینکه در دولت شهید سید ابراهیم رئیسی و مدیریت شهید امیرعبداللهیان سیاست‌های خصمانه در منطقه به شکل چشمگیری کاهش یافت، ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی با آغاز فعالیت دولت مردمی توطئه‌های خود علیه ملت ایران را افزایش دادند و با پاشیدن بذر یاس و ناامیدی در کشور در تلاش بودند تا مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نا امید کنند اما این دولت با اقدامات خود مردم را به پیشرفت و رفع مشکلات امیدوار کرد و در سیاست خارجی هم با عزت و اقتدار پیش رفت.

ایزدی اضافه کرد: شهید خدمت آیت‌الله رئیسی نه تنها در زمان حیات خود اسوه‌ خدمت بودند بلکه شهادت ایشان در مسیر خدمت به مردم سبب شد نام هشتمین رئیس جمهور ایران به بخشی از تاریخ انقلاب بپیوندد و اندیشه و برنامه‌های وی نیز چراغ راهی برای آینده شود.

وی با بیان اینکه صفات برجسته و ویژگی‌های اخلاقی آیت الله رئیسی سبب شد رئیس‌جمهور دولت دوزادهم را در بین مردم عزیز شود، گفت: در طی بیش از ۳۰ ماه گذشته که آیت الله رئیسی ریاست جمهوری را بر عهده داشتند، برای خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناختند و همواره تاکید داشتند که مسئولان در میان مردم باشید و اتفاق تلخ و دردناک سقوط بالگرد حامل ایشان و همراهان موجب اندوه همه مردم شد.

شهردار فولادشهر با اشاره به حضور قدرشناسانه ملت ایران در مراسمات تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و بزرگداشت ایشان، عنوان کرد: ملت ایران، مردمی قدرشناس هستند و همه دیدیم که تشییع پیکر پاک شهدای خدمت در شهرهای تبریز، قم، تهران، بیرجند، مشهد، نجف آباد، ابهر و… چگونه چگونه برگزار شد و این مهم نشان دهنده آن است که هر مسئولی برای مردم صادقانه کار کند، مردم قدردان او خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم فولادشهر نیز قدردان زحمات، تلاش‌ها و خدمات شهدای خدمت بودند و با حضور باشکوه خود در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت به خوبی نشان دادند در غم از دست دادن رئیس جمهور کشورمان سوگوار هستند.

گفتنی است؛ مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر شامگاه پنجشنبه سوم خرداد با حضور مردم و مسئولان در مسجد امام خمینی قدس سره الشریف فولادشهر برگزار شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=71100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.