• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳

آماده باش پلیس فرودگاه اصفهان برای اعزام حجاج

  • کد خبر : 70506
  • 31 اردیبهشت 1403 - 16:29
آماده باش پلیس فرودگاه اصفهان برای اعزام حجاج
رئیس پلیس فرودگاه استان اصفهان با اشاره به آمادگی این پلیس برای اعزام حجاج گفت: بعضی از داروهای گیاهی مانند شیرین‌بیان، در کشور عربستان ناشناخته است و شباهت زیادی از نظر ظاهری به مواد مخدر سنتی دارند و به زائران توصیه می‌کنیم از همراه داشتن این داروهای گیاهی نیز خودداری کنند.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، ذبیح‌الله دلاور با اشاره به آمادگی این پلیس برای اعزام حجاج اظهار کرد: پروازهای حج عمره سال ۱۴۰۳ از فرودگاه اصفهان، از تاریخ سوم اردیبهشت انجام خواهد شد و پلیس فرودگاه استان اصفهان، افتخار خدمت به زائران خانه خدا را دارد که امیدواریم قدردان این توفیق و نعمت الهی باشیم و این مأموریت را شایسته و در جهت کسب رضایت خداوند متعال انجام دهیم.

وی افزود: مجموعه پلیس فرودگاه اصفهان از ماه‌های قبل جلسات متعددی با ارگان‌های دخیل در مأموریت حج عمره برگزار کرده و برنامه‌ریزی مناسبی را برای اعزام حجاج عزیز انجام داده است تا بهترین شرایط برای اعزام زائران صورت پذیرد.

رئیس پلیس فرودگاه استان اصفهان گفت: زائران باید در زمینه حمل انواع مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان و داروهای کدئین‌دار توجه لازم را داشته باشند، چراکه در صورت کشف هر گونه مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی، قرص‌های متادون و روان‌گردان و اقلام ممنوعه به هر میزان از زائر، ضمن توقیف گذرنامه برابر قانون برای آنان پرونده قضائی تشکیل می‌شود و به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

دلاور ادامه داد: از آنجا که بعضی از داروهای گیاهی مانند شیرین بیان، در کشور عربستان ناشناخته است و شباهت زیادی از نظر ظاهری به مواد مخدر سنتی دارند به همین جهت، به زائران توصیه می‌کنیم از همراه داشتن این گونه داروهای گیاهی نیز خودداری کنند.

وی اضافه کرد: به زائران توصیه می‌کنیم از قبول هرگونه بسته، چمدان و آب معدنی در فرودگاه‌های مبدا و مقصد از افراد ناشناس خودداری کنند چون ممکن است مواد مخدر و اقلام ممنوعه در آن جاسازی شده باشد و برای زائران مشکلاتی را فراهم آورد.

رئیس پلیس فرودگاه استان اصفهان خاطر نشان کرد: به لحاظ مقررات فرودگاهی و انجام بازرسی امنیتی، به زائران توصیه می‌کنم قبل از ساعت خروج پرواز، سه ساعت زودتر در فرودگاه حاضر شوند و به لحاظ شلوغی و ازدحام جمعیت، زائران مراسم بدرقه را بیرون از فرودگاه انجام دهند و مراقب مدارک شناسایی، اشیا قیمتی، گذرنامه و وجه نقد خود باشند و به هیچ عنوان اشیا قیمتی و وجه نقد خود را در بار غیر همراه قرار ندهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=70506

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.