• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

شالورا جاری پرمخاطب‌ترین رویداد گردشگری شهرستان لنجان

  • کد خبر : 70180
  • 29 اردیبهشت 1403 - 20:15
شالورا جاری پرمخاطب‌ترین رویداد گردشگری شهرستان لنجان
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: شالورا جاری پرمخاطب‌ترین رویداد گردشگری در شهرستان لنجان است که همواره مرود توجه قرار داشته است.

رضا زاهدی پور در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، آئین کهن شالورا جاری را پرمخاطب‌ترین رویداد گردشگری در شهرستان لنجان دانست و اظهار کرد: مشارکت مسئولان شهرستان لنجان و شهر چرمهین در برگزاری آیین شالورا جاری و مدیریت و حمایت شهرداری چرمهین در برگزاری پاسداشت این آئین ستودنی است.

وی افزود: هم زمانی برگزاری آئین کهن شالورا جاری با جشن گلابگیری در مزرعه گل محمدی در منطقه نمونه گردشگری آبشار شاهلولاک باعث شده است این رویداد رتبه پر مخاطب ترین رویداد گردشگری شهرستان لنجان را با آمار بازدید بیش از ۲۰ هزار نفر به خود اختصاص دهد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به جایگاه منطقه نمونه گردشگری آبشار شاهلولاک و حرکت مدیریت شهری در مسیر توسعه صنعت گردشگری در این شهر اعتباری بالغ هفت میلیارد ریال در سال جاری جهت توسعه و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در محوطه آبشار تخصیص پیدا کرده است و امیدواریم با جذب این اعتبار شاهد بهبود خدمت رسانی به گردشگران و شهروندان در این منطقه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در بازدیدهای انجام شده از این منطقه در سنوات گذشته، باید از همکاری شهرداری و مسئولان شهر چرمهین در اجرای طرح های گردشگری و خدمت رسانی به گردشگران تقدیر کرد و خوشبختانه روند اجرای پروژه‌های گردشگری در این منطقه رو به پیشرفت بوده و از روند قابل قبولی برخوردار هستند.

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=70180
  • نویسنده : زهرا فنایی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.