• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی فولادشهر به فرماندار جدید لنجان

  • کد خبر : 70158
  • 29 اردیبهشت 1403 - 12:45
پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی فولادشهر به فرماندار جدید لنجان
شهردار و اعضای شورای اسلامی فولادشهر در پیامی انتصاب فرماندار جدید شهرستان لنجان را تبریک گفتند.

به گزارش نبض وطن، شهردار و اعضای شورای اسلامی فولادشهر در پیامی انتصاب فرماندار جدید شهرستان لنجان را تبریک گفتند.

مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، توفیق بزرگ و فرصتی طلایی برای خدمتگزاری به مردم بزرگواری است که در مقاطع حساس تاریخی و سرنوشت ساز، حضور آگاهانه و مدبرانه دارند.

جناب آقای علیرضا حسینی حضور حضرت‌عالی در عرصه مدیریت و سکان‌‌داری فرمانداری شهرستان لنجان در دولت سیزدهم فرصت مغتنمی است تا برای این شهرستان خوشنام، رشد و بالندگی را به همراه داشته باشد.

شهردار و اعضای شورای اسلامی فولادشهر انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک گفته، از صمیم قلب برای شما آرزوی توفیق در تمامی امور را داریم.

بی تردید جنابعالی نگاه ویژه‌ای به حل دغدغه‌های مردم را دارید و توفیق در حل این مسائل میسر نیست مگر با همدلی و همراهی همه آحاد مردم و مسئولان بخصوص نخبگان و کسانی که دل در گرو آبادانی شهرستان لنجان دارند.

فرصت را مغتنم شمرده ،آمادگی مدیریت شهری فولادشهر را در جهت همراهی و همسویی با سیاست‌های تعریف شده در دولت آیت الله رئیسی و منویات مقام معظم رهبری را برای اعتلای نام و اعتبار لنجان اعلام می داریم. از درگاه خداوند متعال، عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسألت داریم و برای جنابعالی مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از توکّل الهی در مسیر رشد و شکوفایی شهرستان لنجان را آرزومندیم.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=70158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.