• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳

روابط عمومی سر فصلی از عشق، علاقه، علم و هنر است

  • کد خبر : 69760
  • 27 اردیبهشت 1403 - 15:16
روابط عمومی سر فصلی از عشق، علاقه، علم و هنر است
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت ماه تحت عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی صرفا یک نام در یک برگ از تقویم نبوده بلکه سر فصلی از عشق، علاقه، علم، اخلاق ، هنر و زیبایی است و نامگذاری روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی مغتنم است تا به این حرفه مهم که محصول توسعه تکنولوژی، ارتباطات و گسترش روزافزون جوامع، سازمان‍‌ها و نهادهای عمومی است پرداخته شود.

به گزارش نبض وطن، محسن محمودی رئیس شورای اسلامی زرین شهر با انتشار پستی در صفحه شخصی خود روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت:

باسمه تعالی

امروزه ارتباطات نوعی از قدرت نرم به‌شمار می‌آید و در این میان مسئولیت روابط عمومی مطابق با اندیشه‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نقشی انکارناپذیر در انتقال دقیق و صادقانه رویکردها، دستاوردها و اهداف سازمانی است.
روابط عمومی را می‌توان هنر و علم اجتماعی دانست چرا که باید با تلفیق اطلاعات، تجربه، مهارت، دانش و فنون روز و با شناختی دو سویه از جامعه و دستگاه‌ها، آیینه‌ای تمام نما و پل ارتباطی میان این دو باشد و با بیان دستاوردهای مختلف در حفظ و ارتقای اعتماد مردم نقش‌آفرینی کنند.
نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت ماه تحت عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی صرفا یک نام در یک برگ از تقویم نبوده بلکه سر فصلی از عشق، علاقه، علم، اخلاق ، هنر و زیبایی است و نامگذاری روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی مغتنم است تا به این حرفه مهم که محصول توسعه تکنولوژی، ارتباطات و گسترش روزافزون جوامع، سازمان‍‌ها و نهادهای عمومی است پرداخته شود.
اینجانب فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به‌تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش روابط عمومی خصوصا همکاران تلاشگر اداره ارتباطات مردمی شهرداری و شورای اسلامی زرین‌شهر که برای ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=69760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.