• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳

خانواده اصناف لنجان در انتخابات مجلس شورای اسلامی خوش درخشیدند

  • کد خبر : 69002
  • 22 اردیبهشت 1403 - 13:50
خانواده اصناف لنجان در انتخابات مجلس شورای اسلامی خوش درخشیدند
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بار دیگر اراده‌های برخاسته از اقیانوس بیکران ملت همیشه در صحنه ایران در شهرستان لنجان به خروش آمد و همه اقشار جامعه در کنار یکدیگر با حضور پرشور و آگاهانه خود در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روزی بیادماندنی را در تاریخ این شهرستان خوشنام رقم زدند.

به گزارش نبض وطن، عباس کرمی رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان در پیامی ضمن تبریک به اکبر پولادی منتخب مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی نوشت:

انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از تاثیرگذارترین رویدادهای سیاسی در کشور به‌شمار می‌آید چراکه حاکمیت به تنهایی قادر به ریل گذاری مسیر فرهنگ، اقتصاد و… نبوده و این مهم با تشکیل مجلس قوی برای هدایت جامعه به سمت جامعه ایده آل محقق خواهد شد از این رو می‌توان گفت مجلس شورای اسلامی نقطه امید مردم و به معنی واقعی کلمه در راس امور کشور است.

مجلس شورای اسلامی با قانون گذاری صحیح و ملزم کردن دولت به اجرای قوانین می‌تواند رفاه، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم، پیشرفت فنّاوری و … را برای کشور به ارمغان آورده و سبب ایجاد انگیزه و بازگشایی دریچه‌های تازه‌ای از امید شود.

۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بار دیگر اراده‌های برخاسته از اقیانوس بیکران ملت همیشه در صحنه ایران در شهرستان لنجان به خروش آمد و همه اقشار جامعه در کنار یکدیگر با حضور پرشور و آگاهانه خود در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روزی بیادماندنی را در تاریخ این شهرستان خوشنام رقم زدند.

لازم است حضور شورانگیز مردم خصوصا اصناف و بازاریان شهرستان لنجان در صحنه انتخابات و اراده آگاهانه آنان را تحسین کرده و خاضعانه از این قشر تاثیرگذار با خدمت بی‌منت سپاسگزاری نمود قطعاً ادا کردن حق اقشار مختلف به ویژه اصناف و بازایان که در تمامی عرصه‌ها با تمام وجود حاضر هستند، مسئولیت سنگینی است که باید با نهایت تعامل و همراهی در جهت رفع مشکلات و ایجاد آینده‌ای با عزت برای آنها پیگیری و محقق شود.

به نظر می‌رسد امروز این فرصت طلایی فراهم شده تا در فضایی کاملا شفاف و تعاملی بازاریان از طریق نماینده خویش خواسته‌های قانونی خود را در حوزه‌های مختلف همچون مباحث مالیاتی، تامین اجتماعی، تسهیل و توسعه کسب‌وکار و… پیگیری و کاستی‌ها و نواقص را گوشزد کنند تا در نهایت در مسیر رسیدن به ایران قوی گام برداشته شود.

اینجانب انتخاب شما برادر ارجمند را به عنوان نماینده مردم شهرستان لنجان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم این انتخاب شایسته آغازگر فصل جدیدی از پیشرفت و حل مشکلات برای این شهرستان باشد.

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=69002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.