• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی چمگردان:

معلمان چراغ فروزنده سرزمین علم و فرهیختگی هستند

  • کد خبر : 67564
  • 12 اردیبهشت 1403 - 12:44
معلمان چراغ فروزنده سرزمین علم و فرهیختگی هستند
رئیس شورای اسلامی چمگردان گفت: معلم چراغ فروزنده سرزمین علم و فرهیختگی بوده و مانند انبیاء رسالت سنگین انسان سازی و تربیت انسان‌های آگاه را عهده‌دار است.

به گزارش نبض وطن، حجت الله کرمی رئیس شورای اسلامی چمگردان با انتشار پیامی نوشت:

معلم چراغ فروزنده سرزمین علم و فرهیختگی بوده و مانند انبیاء رسالت سنگین انسان سازی و تربیت انسان‌های آگاه را عهده‌دار است از این‌رو دانستن و شناختن را با گذشت و مهرآفرینی به جان‌های شیفته آموختن ارزانی می دارد.

توسعه یافتگی و پیشرفت هر کشور و نیز فتح قله‌های مختلف موفقیت در گرو تربیت نسلی آگاه است و این مهم تحقق نمی‌یابد مگر با وجود معلم، از طریق معلم و همراه با معلم، چراکه هر مدرسه یک ایران کوچک است و معلمان معمار هویت آینده کشور است از این رو نقش تأثیرگذار و پویای این عزیزان در زندگی تک‌تک ما نمایان است. نقشی که می‌تواند زیر بنای انسان‌سازی و تربیت نسلی پر افتخار باشد.

فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم فرصتی مغتنم است تا مراتب تشکر خود را تقدیم معلمانی کنیم که مشعلدار دانش، اخلاق و بینش‌ هستند و اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح پاک شهدای معلم و به ویژه شهید گرانقدر مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم را به جامعه معلمان به ویژه معلمان فرهیخته و فرهنگ آفرین شهر چمگردان که میراث داران انبیای الهی هستند تبریک عرض کرده و توفیق روز افزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=67564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.