• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

راه‌اندازی شبکه فاضلاب باغبادران امری ضروری است

  • کد خبر : 675
  • 27 مرداد 1398 - 7:15
راه‌اندازی شبکه فاضلاب باغبادران امری ضروری است
نائب رئیس شورای اسلامی باغبادران گفت: راه‌اندازی شبکه فاضلاب باغبادران امری ضروری است چرا که فاضلاب‌های این شهر وارد زاینده رود شده و سلامت آب رودخانه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش نبض وطن، کمال کرامتیان در نشست خبری با خبرنگاران داشتن نگاه جامع مدیران دستگاه‌ها و نهادهای مختلف را برای حل مشکلات شهروندان ضروری دانست و اظهار کرد: حل برخی مسائل و چالش‌هایی که شهروندان با آن مواجه هستند، نیازمند نگاهی جهادی بوده و قطعا با همراهی همه عناصر تأثیرگذار می توان گام‌های ارزشمند و ماندگاری برای رفع معضلات، مشکلات و حرکت شتابان به سمت توسعه پایدار شهری برداشته شود.
وی افزود: شورای اسلامی شهر باغبادران در دوره پنجم همراه سعی داشته تربیون مردم باشد و با تلاش بی وقفه به سمت چابک‌سازی شهرداری و شفافیت در فرآیندها در راستای برقراری عدالت در همه سطوح مدیریت شهری از خدمت‌رسانی تا محرومیت‌زدایی و توزیع امکانات و اعتبارات حرکت کند تا در نهایت توسعه پایدار شهری محقق شود.
نائب رئیس شورای اسلامی باغبادران تصریح کرد: اعضاء شورای اسلامی شهر باغبادران براین باور هستند چنانچه راهنمایی، پاسخ‌گویی، تکریم ارباب رجوع و در نهایت تسریع در انجام امور به‌خوبی انجام گیرد ضمن رضایت‌مندی شهروندان شاهد افزایش اعتماد بیشتر مردم به مدیریت شهری و دیگر دستگاه های خواهیم بود از این جهت تلاش شده با نگاهی جهادی به سمت پیگیری خواسته های بحق شهروندان حرکت کنیم.
وی تامین امنیت همه جانبه و شناسایی به موقع متخلفان در بخش باغبهادران را نیازمند افزایش تعداد نیروهای امنیتی و انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی بخش باغبادران در شبانه روز زحمات بسیاری را در راستای تامین امنیت شهر باغبادران و ۳۶ روستای بخش را متحمل می‌شوند، اما با توجه به اینکه شهر ساحلی باغبادارن همواره پذیرای هزاران مسافر و گردشگر است تقویت آنان از نظر نیرو امری ضروری به شمار می آید.
کرامتیان دفع آب های سطحی و فاضلاب خانگی را یکی از معضلات زیرساختی باغبادران دانست و ادامه داد: بیش از سه دهه پیش کلنگ شبکه گذاری فاضلاب شهر باغبادران بر زمین خورده است اما این پروژه همچنان به اتمام نرسیده و شهروندان همواره از فرسایشی شدن آن گلایه مند هستند.
وی اضافه کرد: اتمام شبکه گذاری فاضلاب در محلات جدید شهر و برخی نقاط بافت فرسوده نیازی است که انتظار می‌رود مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد چراکه ورود فاضلاب به رودخانه زاینده رود که موضوع بهداشتی بوده و با سلامتی مردم ارتباط مستقیم دارد این رودخانه را مورد تهدید قرار داده است.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر باغبادران اظهار کرد: حدود ۱۸ سال است شبکه گذاری فاضلاب در محله ملک آباد نیز انجام گرفته، اما وصل انشعاب و اتصال شبکه به کلکتور اصلی فاضلاب همچنان باقی مانده و نیاز است اقدامات لازم برای اتمام این پروژه با سرعت هرچه بیشتر انجام گیرد.
وی خاطرنشان کرد: پس از پیگیری‌های متعدد با همکاری و همراهی نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی و پیشنهاد و پیگیری‌ها انجام شده امیدواریم طی روزهای آینده مشارکت فولاد مبارکه در اجرای فاضلاب شهر باغبادران رقم بخورد و قطعا با تحقق این مهم یکی از مطالبات به حق مردم اجرایی شده و از سوی دیگر تامین آب مورد نیاز صنایع فولاد از پساب فاضلاب رقم خواهد خورد و به نوعی این مشارکت، مشارکتی برد برد خواهد بود.
کرامتیان انتقال آب شرب از تصفیه خانه باباشیخعلی به شهر باغبادران را یکی دیگر از خواسته‌های دیرینه شهروندان دانست و افزود: علیرغم همجواری شهر باغبادران با دو تصفیه خانه آب اصفهان، مردم این شهر از آب آشامیدنی مطلوب محروم بوده و مسئولان امر نیز معتقد هستند این پروژه با پیشرفت قابل توجهی مواجه است.
وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته از سوی مدیریت شهری و مسئولان امر امیدواریم طی روزهای آینده اخبار خوبی در خصوص اتصال شبکه آب شرب شهر باغبادران به تصفیه خانه را منتشر کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=675
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.