• امروز : چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

  • کد خبر : 63012
  • 14 فروردین 1403 - 10:30
آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت:امروز در نواحی مرکزی کرمان، بعضی نقاط شمال هرمزگان، غرب فارس، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکزی زاگرس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در نواحی مرکزی کرمان، بعضی نقاط شمال هرمزگان، غرب فارس، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکزی زاگرس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

وی افزود: چهارشنبه در بعضی نقاط استان‌های مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی اصفهان، شمال و شرق فارس، نیمه غربی کرمان و ارتفاعات مرکزی البرز، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: پنجشنبه در شمال سیستان و بلوچستان، کرمان و جنوب یزد، جمعه در شمال شرق کشور و شنبه در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر، در بعضی از ساعات بارندگی، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: طی دو روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک خواهیم داشت و شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=63012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.