• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳

آخرین وضعیت جاده‌های کشور

  • کد خبر : 61712
  • 05 فروردین 1403 - 10:09
آخرین وضعیت جاده‌های کشور
آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _یکشنبه پنجم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش نبض وطن، آخرین‌های کشور برای امروز _یکشنبه پنجم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس داده‌های ترافیکی، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

همچنین شاهد ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده سیاه بیشه هستیم.

تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) برقرار و محور فیروزکوه دارای بارش باران است و در سایر محورهای شمالی مداخلات جوی دیده نمی‌شود.

آخرین وضعیت تردد در سایر محورهای کشور روان گزارش شده است و بارش باران در بعضی محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان وجود دارد.

طبق اطلاعات موجود، محور هشتگرد – طالقان مسدود و محورهای سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال دارای انسداد فصلی است.

لازم به ذکر است؛ ساعت ۰۹:۴۵ امروز _یکشنبه پنجم فروردین_ محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس (شمال به جنوب) و آزادراه تهران – شمال (شمال به جنوب) در استان‌های مازندران، البرز و تهران اجرا شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=61712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.