• امروز : دوشنبه - ۲۳ مهر - ۱۴۰۳

پیام تبریک نایب رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

  • کد خبر : 61344
  • 02 فروردین 1403 - 16:57
پیام تبریک نایب رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز
نایب رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: نوروز از دیرباز در میان ایرانیان به‌عنوان شروع سال جدید مطرح بوده و از آن دست آیین‌هایی است که با فرهنگ ایرانیان زاده و در تاروپود زندگی مردم به حیات خود ادامه داده و در این میان هیچگاه پیوند خود را با مردم از دست نداده است.

به گزارش نبض وطن، علیرضا طغیانی نایب رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

نوروز از دیرباز در میان ایرانیان به‌عنوان شروع سال جدید مطرح بوده و از آن دست آیین‌هایی است که با فرهنگ ایرانیان زاده و در تاروپود زندگی مردم به حیات خود ادامه داده و در این میان هیچگاه پیوند خود را با مردم از دست نداده است.

نوروز زمان تجدید حیات و زنده شدن طبیعت بوده از این رو بهار پیامی از سوی خدای مهربانی‌ها به آدمی برای رستن از خود و پیوستن به اوست و نوروز آغاز تغییر دوباره نگاه، تحول حال به بهترین احوال و نجوای دلنشین و تبلور عنایات رب جلیل برای شکفتنی نو.

امسال تقارن بهار طبیعت با بهار بندگی و ماه رمضان نوید دهنده سالی خوش است تا با عبادات سحرگاهی و روزه ماه مبارک در شکوفایی فصل بهار، بندگی و خلوص را به منصه ظهور برسانیم.

اینجانب ضمن تبریک عید فرخنده نوروز۱۴۰۳ به همگان به ویژه اصناف و بازاریان شریف و نجیب شهرستان  لنجان خصوصا، برایتان از صمیم قلب از خداوند بهارآفرین و طراوت بخش سالی سرشار از خیر، برکت و معنویت توأم با صحت، سلامتی، سعادت به همراه احسن الحال را مسئلت می‌نمایم و امیدوارم در سال جدید امیدهای تازه چون شکوفه‌های بهاری در دل بازار بروید و ما بتوانیم در سال جدید با تلاش‌های مضاعف بر مسائل و مشکالت فائق آئیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=61344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.