• امروز : یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳

نوروز، آیین رویش، زایش و رستاخیز طبیعت است

  • کد خبر : 61220
  • 01 فروردین 1403 - 22:00
نوروز، آیین رویش، زایش و رستاخیز طبیعت است
رئیس شورای اسلامی چمگردان گفت: مدیریت شهری چمگردان در سالی که گذشت تلاش کرد تا مسیر تحول شهر چمگردان عقیق شهرستان لنجان را سرعتی دوچندان ببخشد و خوشبختانه توانستیم با اقدامات جهادی صورت گرفته، گامی در مسیر خدمت به شهروندان فهیم این شهر برداریم.

به گزارش نبض وطن، حجت الله کرمی رئیس شورای اسلامی چمگردان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
ملت ایران با تکیه بر سنت‌های کهن که همواره از آنها زندگی و حیات می‌بارد، پیوسته در تلاش بوده‌اند سرزنده و شادمان زندگی کنند و در این میان عید نوروز یکی از زمینه‌ها و بسترهای معنوی و تاریخی بوده که با درون مایه‌های شگرف فرهنگی و تاریخی خود همانا پیام صلح، مهربانی و سخاوتمندی را به همراه داشته است.
عید باستانی نوروز همیشه نشانه‌ای از خرد جمعی نیاکان ما بوده چراکه احساس تعلق فرهنگی مشترکی را در خرده فرهنگ‌های ایران به وجود آورد و حلقه‌های پیوند و همبستگی آنها را فراهم ساخته است، از این رو نوروز مظهر هویت و نماد روحیه ایرانی بوده و یکی دیگر از دلایل ماندگاری آن پیوندش با رستاخیر طبیعت است.
مدیریت شهری چمگردان در سالی که گذشت تلاش کرد تا مسیر تحول شهر چمگردان عقیق شهرستان لنجان را سرعتی دوچندان ببخشد و خوشبختانه توانستیم با اقدامات جهادی صورت گرفته، گامی در مسیر خدمت به شهروندان فهیم این شهر برداریم.
امیدواریم در سال ۱۴۰۳ نیز با همراهی همشهریان عزیز و مسئولان شهرستان لنجان این مسیر ادامه یابد تا جایی که چمگردان جایگاهی شایسته‌تر از پیش را در میان شهرهای ایران بیابد.
اینجانب رویش نبض طبیعت و پویش رمز معرفت را خدمت ملت ایران خصوصاً شهروندان چمگردان تبریک عرض نموده و امیدوارم سال مقابل‌مان مملو از شادی، موفقیت و برکت باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=61220

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.