• امروز : سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳

وزیر فرهنگ: اهالی رسانه‌ در موضوع غزه پای کار آمدند

  • کد خبر : 60285
  • 24 اسفند 1402 - 20:30
وزیر فرهنگ: اهالی رسانه‌ در موضوع غزه پای کار آمدند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باوجود اختلاف سلیقه‌هایی که طبیعی است، همه رسانه‌ها در اصل انتخابات هم نظر بودند که باید برای منافع ملی همه دست به دست هم بدهند؛ در برنامه باشکوهی که برای انتخابات در تالار وحدت برگزار شد اصحاب رسانه حاضر شدند و یک همبستگی بالای ملی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش نبض وطن، محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم اسفند_ در دیدار اصحاب رسانه با رئیس‌جمهور اظهار کرد: در ماه‌های اخیر همه اهالی رسانه در موضوع غزه پای کار آمدند و در جلسات متعدد در تولید محتوا، همه رسانه‌های ایرانی با همه قوت پای این کار ایستادند.

وی افزود: باوجود اختلاف سلیقه‌هایی که طبیعی است، همه رسانه‌ها در اصل انتخابات هم نظر بودند که باید برای منافع ملی همه دست به دست هم بدهند؛ در برنامه باشکوهی که برای انتخابات در تالار وحدت برگزار شد اصحاب رسانه حاضر شدند و یک همبستگی بالای ملی را به نمایش گذاشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امسال بعد از چندسال تعطیلی نمایشگاه رسانه‌های ایران را در آستانه انتخابات برگزار کردیم که فوق‌العاده مهم بود و یک فضای پرنشاطی را بین اهالی رسانه ایجاد کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه تلاشی که دولت و اهتمام و دستور خاصی که رئیس جمهور برای حمایت از جریان رسانه‌ای صادر کردند علیرغم همه مشکلات، تلاش کردیم که بتوانیم بخشی از این مشکلات را حل کنیم، تصریح کرد: مجموعه صندوق اعتباری هنر متعلق به رسانه هم است و حدود ۲۰۰ درصد رشد خبرنگاران عضو را در این صندوق داشتیم؛ برنامه‌های حمایتی در حوزه مسکن را از تابستان گذشته شروع کردیم و امیدواریم این بخش مهمی از توقع روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه را برآورده کنیم.

این خبر در حال تکمیل است…

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=60285

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.