• امروز : دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳

کشف ۵ تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق

  • کد خبر : 59107
  • 17 اسفند 1402 - 13:32
کشف ۵ تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق
فرمانده مرزبانی انتظامی از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان و کشف بیش از پنج تن انواع مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی وارد کردن محموله سنگین مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو به داخل کشور مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان اقدام به کمین هدفمند کردند و طی عملیاتی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و برتری آتش، توانستند آنها را زمین‌گیر و سه تن و ۷۷۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل سه تن و ۴۹۹ کیلوگرم تریاک و ۲۷۴ کیلوگرم حشیش را به همراه یک قبضه سلاح کلاش، یک تیغه خشاب و مهمات مربوطه کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی با اشاره به برتری آتش سنگین مرزبانان و متواری شدن سوداگران مرگ به سمت خاک کشور مقابل اظهار داشت: در این عملیات دو دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شد.

سردار گودرزی با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز مرزبانان هنگ مرزی زابل تصریح کرد: مرزبانان هنگ مرزی زابل مستقر در پست و کنترل مرزی نیز طی عملیاتی جداگانه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، توانستند یک تن و ۲۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کنند.

وی تأکید کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای کشور، اجازه سوءاستفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مرزها را نخواهد داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=59107

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.