• امروز : دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳

سردار رادان: استفاده از پابند الکترونیک اجرایی می‌شود

  • کد خبر : 58645
  • 15 اسفند 1402 - 13:26
سردار رادان: استفاده از پابند الکترونیک اجرایی می‌شود
فرمانده فراجا با اشاره به اینکه پیگیر افرایش مبلغ جریمه‌ها هستیم، گفت: به زودی استفاده از پابند و و دستبند الکترونیک برای مجرمان سابقه‌دار آغاز می‌شود.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در حاشیه هجدهمین همایش رؤسای پلیس راه و راهور فراجا با حضور در جمع خبرنگاران درباره استفاده از پلاک سوم و پابند الکترونیک در کنترل سرقت اظهار کرد: در حوزه کنترل سرقت، چند موضوع در کنار یکدیگر مطرح است و به زودی استفاده از پابند و و دستبند الکترونیک برای مجرمان سابقه‌دار آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه استفاده از پلاک سوم تأثیر زیادی در کاهش سرقت دارد، افزود: حدود ۱۰ درصد از رانندگان تخلف می‌کنند و دیگر رانندگان قربانی تخلف این افراد می‌شوند؛ امروز تعداد جریمه‌ها به رقمی برگشته است که گویا هزینه تخلف برای متخلف پایین است و بازدارندگی ندارد.

فرمانده فراجا با بیان اینکه پیگیر افرایش مبلغ جریمه‌ها هستیم، تصریح کرد: برابر توافق انجام شده با وزارت راه از سال ۱۴۰۳، وجود دوربین در جاده و کنترل با بخش خصوصی است، این موضوع کامل پیگیری و به دولت ارجاع شده است و از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=58645

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.