• امروز : شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳

آیت الله رئیسی: امنیت ایران به دلیل حضور مردم در صحنه‌های مختلف است

  • کد خبر : 58462
  • 14 اسفند 1402 - 11:10
آیت الله رئیسی: امنیت ایران به دلیل حضور مردم در صحنه‌های مختلف است
رئیس جمهور گفت: امنیت امروز ما به دلیل حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، امنیت ما برخواسته از آگاهی و بیداری و هوشیاری و حضور در صحنه نیروهای جان بر کف و نیروهای مسلح و مرزبانان غیور نیروی انتظامی است.

به گزارش نبض وطن، سخنرانی «آیت الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور دقایقی پیش در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی آغاز شد.

آیت الله رئیسی در این مراسم با تاکید بر اینکه امنیت ما متکی به کشورهای خارجی و قدرت‌های مرسوم در دنیا نیست، افزود؛ امنیت ما به دست توانای مردم و نیروهای مسلح و مقتدرمان و نیروی انتظامی است.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: امنیت امروز ما به دلیل حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، امنیت ما برخواسته از آگاهی و بیداری و هوشیاری و حضور در صحنه نیروهای جان بر کف و نیروهای مسلح و مرزبانان غیور نیروی انتظامی است.

نیروهای مسلح افتخاری برای ملت هستند

رئیس جمهور بیان کرد: امروز با رهنمودهای حکیمانه فرمانده معظم کل قوا نیروهای مسلح ما نیروهای مؤمن، متدین، آگاه زمان شناس‌مردم دوست و خود باور هستند. حقیقتاً نیروهای مسلح ما امروز افتخاری برای ملت هستند و در دل مردم جای دارند زیرا در کنار مردم و با مردم هستند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح وجود خود را سپر کرده‌اند در برابر تهدیدات تا به مردم آسیبی نرسد. نقش شما به عنوان نیروی انتظامی اهمیت زیادی دارد.

تکمیل می‌شود..

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=58462

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.