• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳

چهره خطه طلایی ایران از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی شد

  • کد خبر : 58411
  • 13 اسفند 1402 - 20:36
چهره خطه طلایی ایران از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی شد
معاون خدمات شهری شهرداری زرین شهر گفت: با اعلام پایان رای گیری توسط وزارت کشور پاکسازی تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر آغاز شد و با تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز، بخش قابل توجهی از تبلیغات در عملیاتی یکپارچه پاکسازی شد و تلاش می‌شود تا همه اثرات تبلیغاتی از چهره شهر زدوده شود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، علیرضا باقری در حمع مسئولان شهرستان لنجان اظهار کرد: در راستای حفظ زیبایی شهر و جلوگیری از آسیب به مبلمان شهری، شهرداری زرین شهر قبل از شروع تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با برگزاری جلسات مختلف تمهیدات لازم را در خصوص تعیین نقاط مناسب جهت تبلیغات مجاز برای کاندیداها انجام داده بود.

وی افزود: براساس تدابیر اتخاذ شده نیروهای خدمات شهری شهرداری زرین شهر اقدام به نصب ۱۵۰ پنل تبلیغاتی در سطح شهر کردند تا نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها بتوانند پوسترها و سایر اقلام تبلیغاتی خود را در این محل‌ها نصب کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری زرین شهر تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی که از قبل انجام شده بود با اعلام پایان رای گیری توسط وزارت کشور پاکسازی تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر آغاز شد و با تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز، بخش قابل توجهی از تبلیغات در عملیاتی یکپارچه پاکسازی شد و تلاش می‌شود تا همه اثرات تبلیغاتی از چهره شهر زدوده شود.

وی اضافه کرد: نیروهای خدمات شهری همچنان در جمع آوری سازه‌ها و داربست‌های نصب شده در میادین و معابر اصلی شهر هستند تا شهر برای استقبال از بهار آماده‌سازی شود.

باقری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان به دور دوم کشیده شد، شهرداری زرین شهر آمادگی کافی را برای ایجاد فضاهای تبلیغاتی در زمان مقرر را دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=58411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.