• امروز : پنج شنبه - ۱۲ مهر - ۱۴۰۳

توقیف خودروی حامل ۲۰ کیلوگرم تریاک

  • کد خبر : 57638
  • 09 اسفند 1402 - 11:02
توقیف خودروی حامل ۲۰ کیلوگرم تریاک
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری ام‌وی‌ام حامل ۲۰ کیلو تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان با اشراف اطلاعاتی خود و با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از انتقال محموله مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی سطح استان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محور مورد نظر اعزام شدند و با انجام اقدامات میدانی گسترده در نهایت خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات دقیق و ضربتی خودرو را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک از خودرو توقیفی تصریح کرد: در این عملیات دو سوداگر مرگ دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

نیکبخت با تاکید بر عزم جدی پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=57638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.