• امروز : چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳

وزیر فرهنگ: موضوع مهم برای دولت، مشارکت گسترده در انتخابات است

  • کد خبر : 57461
  • 09 اسفند 1402 - 11:07
وزیر فرهنگ: موضوع مهم برای دولت، مشارکت گسترده در انتخابات است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هیچ حرف و حدیثی درباره موضع دولت نیست و همه می‌دانند برای دولت مشارکت گسترده مهم است و بستر را برای این انتخابات آماده کرده است.

به گزارش نبض وطن، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه، نهم اسفند_ در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاهدیم که فرایند انتخابات در بهترین شکل در حال برگزاری بوده و فضای آن نیز وجود دارد.

وی افزود: هیچ حرف و حدیثی درباره موضع دولت نیست و همه می‌دانند برای دولت مشارکت گسترده مهم است و بستر را برای این انتخابات آماده کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره دهکده جدید فناوری‌های نوین فرهنگی تصریح کرد: جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره کشور است که در این باره اتفاق خوبی افتاد و روز گذشته تفاهم‌نامه جامعی با منطقه آزاد منعقد شد و آنجا یک زمین خوب به ساخت دهکده جدید فناوری‌های نوین فرهنگی اختصاص داده شد؛ در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز شهر جهانی صنایع خلاق فرهنگی به تصویب رسید و به زودی این کارهای مهم اتفاق خواهد افتاد.

اسماعیلی بیان کرد: لایحه تغییرات ساختاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به همراه سایر بخش‌ها آماده کردیم و قانون برنامه هفتم نیز همین تکلیف یعنی اصلاح ساختارهای فرهنگی و هنری کشور را پیش‌بینی کرده که قرار است تغییر اسم نیز همانجا اعمال شود.

این خبر در حال تکمیل است…

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=57461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.