• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳

تداوم بارش برف و باران در کشور

  • کد خبر : 57292
  • 08 اسفند 1402 - 15:45
تداوم بارش برف و باران در کشور
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت:امروز بارش برف و باران در بعضی مناطق غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات زاگرس و بارش پراکنده در نوار شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار نبض وطن، با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز بارش برف و باران در بعضی مناطق غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات زاگرس و بارش پراکنده در نوار شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: چهارشنبه با تقویت فعالیت سامانه بارشی، به‌تدریج بارش باران برف و وزش باد شدید به جز نوار غربی کل کشور را فرا می‌گیرد و پنجشنبه به‌تدریج در نیمه غربی کشور، آسمان صاف خواهد بود و بارش باران و برف و وزش باد شدید در نوار شرقی، سواحل دریای خزر، البرز شرقی و مرکزی و بعضی مناطق مرکزی کشور ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز جمعه بارش در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور رخ خواهد داد و شنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرام حاکم خواهد بود.

ضیائیان ادامه داد: تا پایان هفته ماندگاری هوای سرد به ویژه در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود و چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر، خلیج‌فارس و تنگه هرمز متلاطم و مواج خواهد بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=57292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.