• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳

عجله و شتاب از عوامل اصلی تصادفات است

  • کد خبر : 56495
  • 02 اسفند 1402 - 22:39
عجله و شتاب از عوامل اصلی تصادفات است
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از حضور مضاعف تیم‌های گشتی این پلیس در جاده‌های استان جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل در رفت و آمد در سطح محورهای مواصلاتی در تعطیلات پیش رو خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پایان هفته و ولادت حضرت مهدی (عج) به منظور افزایش ایمنی، تسهیل در امر عبور و مرور در راه‌های مواصلاتی استان و پیشگیری از تصادفات و حوادث ناگوار تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای توسط پلیس راه استان در این ایام اجرا خواهد شد.

وی افزود: در همین رابطه برابر تمهیدات اندیشیده شده تیم‌های گشتی پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس در سطح راه‌ها و محورهای استان حضور فعال دارند تا از هرگونه حادثه ترافیکی و سانحه احتمالی پیشگیری شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اینکه مأموران پلیس راه در شعاع ۳۰ کیلومتری ورودی و خروجی شهرها حضور فعالی خواهند داشت، تصریح کرد: عجله و شتاب در رانندگی و تخطی از سرعت مطمئنه دو عامل اصلی در بروز بسیاری از تصادفات در سطح محورهای برون‌شهری شناخته شده که لازم است رانندگان ضمن توجه به این موارد، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و از بی‌احتیاطی و انجام تخلفات حادثه‌ساز پرهیز کنند.

مولوی خاطرنشان کرد: رانندگان از پارک کردن خودروها در حاشیه راه‌ها به دلیل خطرات ناشی از آن خودداری کنند و ضمن پارک خودروی خود در پارکینگ‌های تعیین شده با مأموران پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=56495

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.