• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳

وضعیت بارش‌ها در کشور اعلام شد

  • کد خبر : 56239
  • 01 اسفند 1402 - 13:33
وضعیت بارش‌ها در کشور اعلام شد
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت:امروز در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، اصفهان و شمال و ارتفاعات تهران و البرز، بارش و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، اصفهان و شمال و ارتفاعات تهران و البرز، بارش و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: چهارشنبه در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و پنجشنبه در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، بارش پراکنده رخ خواهد داد و از اواخر وقت جمعه، بارش در نوار شمالی کشور آغاز می‌شود و گستره آن شنبه مناطق شمال غرب، غرب، مرکز استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال شرق و جنوب شرق را در بر می‌گیرد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه طی این پنج روز بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است، تصریح کرد: سرعت وزش باد امروز و فردا در شرق و جنوب شرق و شنبه و یکشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق افزایش می‌یابد و در بعضی از مناطق موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

ضیائیان ادامه داد: دمای هوا از امروز تا پایان هفته در بیشتر منطقه کشور افزایش خواهد یافت و خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان از امروز تا یکشنبه به تناوب مواج پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر نیز شنبه و یکشنبه مواج است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=56239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.